mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvor lang tid etter dere mistet ble dere gravide igjen? Hvor lang tid gikk det før dere tok en ny test?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 mistet i slutten av mars i fjor, negativ test 2,5 uker senere, hadde en mens i slutten av april, fikk positiv test i slutten av mai, og har verdens vakreste jente på 5 mnd nå
MissBenz Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 hadde SA 2.mai og fikk en positiv test igjen ca 8.juni
brooklyn Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 mistet i september, gravid i desember, mistet i oktober, gravid i mars, mistet i april, gravid i september. Innimellom dette har vi fått to barn, og hatt noen mnds-pauser. Generelt vil jeg (og de hyggelige folkene på kk) anbefale å vente en mens, slik at du har kommet i rytme igjen, og ikke da får falske positive tester da du fremdeles har hcg i kroppen. Lykke til!
dumme mamma Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Mistet i slutten av september i fjor. Er nå 5 mnd. på vei med nestemann. Tok en test etter 7 uker denne gangen, men visste det egentlig fra dag 1. Da jeg mistet var jeg ikke klar over at jeg var gravid en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå