Ina25♥med gull i magen Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Nå har jeg kjent liv i magen noen uker, stort sett bare kiling på innsiden av magen, men noen spark har jeg også kjent. Noen dager er det full rulle hele tiden, andre dager kjenner jeg ingenting eller veldig lite liv. Er dette normalt? Forrige uke kjente jeg masse liv mange dager i strekk, torsdag til søndag kjente jeg ingenting, bare veldig veldig vagt noen få ganger, i går kjente jeg sånn passe mye, og i dag har det vært nesten stille igjen... Synes også det har endret seg litt, uten at jeg klarer å forklare hvordan... Skal det være sånn? Er det normalt? Eller bør jeg være bekymret? Uff, skulle ønske hun sparket hele tiden jeg! Er forrsten i uke 20.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Heilt normalt,og du treng ikkje bekymre deg trur eg... Trur da er saann for mange,klart noke er heldige og kjenner masse tidlig.. Men da er like normalt aa ha da saann som du... Klart ein har lyst til at dei skal sparke maasssse naar ein foerst har kjent liv,hehe...Saann er eg og...hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå