Liagora med 2 jenter Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvor mye liv kjenner dere i løpet av dagen? Tidligere har jeg kjent myye spark og liv hele tiden. Nå er det bare av og til jeg kjenner at h*n beveger seg der nede. KJenner bevegelse hver dag, men synes det er så lite bare. Er 34 uker nå.
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 de kan jo være for de blir mindre plass for h*n der inne jo lengre man er på vei..men viss du er urolig at noe ikke er som de ska med den lille i magen så hadde jeg ringt og bedt om en sjekk... men så lenge du kjenner liv varje dag så ska de ikke vara noe galet. lykke til...
kriztie Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Sånn har jeg det og. Han kan være så veldig aktiv i 5-6 dager, så nesten helt stille i en uke, å så aktiv igjen. Har prøvd å følge litt med disse ukene, å det stemmer hele tiden:o) Men går jeg rundt å er sulten, blir det stor liv der nede:D Så jeg tror ikke du skal beskymre deg så veldig mye, h*n har det sikkert bra der nede=)
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Det er det jeg også har beroliget meg med, at så lenge man kjenner liv hver dag så er alt bra. Men er ikke så morsomt når det er sånne slappe bevegelser, når man er vant til spark og dans;)
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 ja men då syns jeg du ska ta og be om en sjekk..så du kan slappa av litt, for de er jo ikke bra for verken deg eller babyen at du går og er urolig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå