Labambie Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg skrattler hver gang jeg ser nicket ditt! Det er seriøst det kuleste jeg noensinne har sett,også sier det liksom alt!! Så utrolig bra.. Gliser fra øre til øre!! :-D
PAVEEL Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 haha, så koselig da:-) men nicket stemmer det gitt, er nok lille hull i gummi som er inni meg, ikkke akkurat planlagt denne babysen sjø;-) men men, blir kos når den kommer da, termin 3. november, men kan gjerne komme litt før;-) ble glad jeg nå:-):-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå