Gå til innhold

Uke 37, feeling crappy :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempekvalm, vondt i ryggen og det murrer masse i magen. Sover dårlig, må sitte havlveis oppreist for å få puste føler jeg:(

Baaare 21 dager igjen....Kom ut lille venn!!!

*syte syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom opp i båten min, så kan vi syte sammen!!!! Fikk beskjed om å ta det helt med ro frem til fødsel så jeg ikke vipper over og får svangerskapsforgiftning. Så nå ligger jeg her på sofaen da og ser hvordan hus og hjem bare blir mer og mer rotete. Heldigvis har mannen fått fri resten av uka og han har ferie fra neste uke og i 8 uker fremover. Men "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii", det er noe dritt å vente!!!!!!

Skrevet

Stakkars oss:( Har Stinelille født? Heldig du da som skal ha mannen hjemme såååå lenge!! *misunnelig*

Vasket gulv i går jeg, angrer noe sinnsykt i dag ja...Føler meg som ei gammel kjerring på 150 år :s

Skrevet

kjenner meg igjen ja, heldigvis bare 15 dager til ks nå.

Skrevet

Stinelille var her inne i går i hvert fall, har ikke fått vært her før i dag så aner ikke hvordan hun har det. ;)

Mulig du skulle ventet med den gulvvasken til litt nærmere termin kanskje så hadde det muligens satt i gang! ;)

Han har jo to uker i forbindelse med fødsel + 5 uker ferie og en uke overført fra i fjor. Gjorde det på samme måten sist også... digg!!

Skrevet

Ok, kanskje hun stikker innom i løpet av kvelden hvis hun ikke har født;) Hadde jo liksom håpt at gulvvasken skulle sette i gang da, 01.07.08 er jo en fin dato hehe;) Meeeen, må vel vente til august :s Blææææææ...

Skrevet

Greit å være innstilt på det i hvert fall, tenker jeg.... MEN det er vel større sansynlighet for at du føder til termin nå, eller før med tanke på alle symptomene du har. Har du snakket med legen om det?

Skrevet

Snakket med JM på prekontroll på sykehuset...Hun mente det ikke trengte å drøye så lenge, meeeen jeg stoler ikke helt på det :P

Med Cornelia fikk jeg beskjed om at hun kom til å komme senest til termin og heller før...Jadda! 12 dager over termin :s

Skrevet

Modningsakupunktur kanskje? ;) Har vurdert det selv, men tenker at det bare blir stress i hverdagen så da venter jeg heller på naturens gang.

Skulle starta klubb vi, "12 dager er lenge å vente!" eller no.... hehe. Sprøtt at du har samme termin som jeg hadde sist. Jeg krysser fingrene for at du ikke passerer den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...