Gå til innhold

Dere med barn på 10-11 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover de på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta her sover mellom 2-3 timer fordelt på 2 lurer.

Men det er blitt så vanskelig å få lagt ho på ettermiddagen at jeg lurer på om det snart er dags å kutte ned til en lur...Vi får se! :o)

Skrevet

emilie sov 2 lurer for ikke lenge siden. hun sov en time i 10 tiden og en time i 14 tiden igjen.

da måtte vi vekke henne så hun ikke sov mer enn 2 timer tilsammen og ikke ette 15 om ettermiddagen.

det var vanskelig å få henne til å sove i 14 tiden til slutt så vi kuttet det ut.

vi holder henne våken til rundt 12 så sover hun i ca 2 timer.. det går veldig fint!

hun er 11 mnd nå

Skrevet

min sønn på 11mnd sover mellom 2-4 timer fordelt på 2 lurer iløpet av dagen, også sover han 12-14timer på natten

Skrevet

hei=)

ville noe bare slenge meg på her selv om mi bare er litt over 8 mnd..

men hu sover kun en time på dagen no. å det er mellom frokost og lunsj.. å legger seg 8 på kvelden og våkner i gjenn i 7-8 tiden dagen etter.. men av og til sover hu mellom lunsj og middag i stede for mellom frokost og lunsj..

å hu er blid som ei sol hele dagen=) syntes det er kjempe kjekt å komme i en sånn rytme,,

Skrevet

Han sover ca 2-3 timer på dagtid (fordelt på to dupper) også sover han ca 12 timer om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...