Gå til innhold

Dere med barn på 10-11 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover de på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini er 10,5 mndr og har nå plutselig begynt å sove bare 1 gang i løpet av dagen. Da sover han gjerne 2,5-3 timer.

Skrevet

ok... tigergutten min sover ca like mye.. fra 10.30-13.00 og fra 15-16.

Tenkte kanskje han sover for mye,men synes egentlig ikke det allikevel liksom

Skrevet

Vi kan ikke trappe ned noe på mengden enda i hvertfall. I dag ble han vekket av gressklipperen til naboen, og sov bare litt over 1 time, så nå er han kjempetrøtt og sur og sint. Men kan liksom ikke legge han for natta kl 17 da.

De er jo veldig aktive i denne alderen, så de trenger nok fortsatt endel søvn på dagtid. Mini har begynt å gå, så han er overalt og høyt og lavt, men plutselig er det som om lufta går ut av han, og da er det bare å finne vogna!

Skrevet

Ja det er slik jeg har tenkt også. Gutten vr har ikke begynnt å gå skikkelig ennå,men prøver seg og detter og krabber e rekordfart. Han er endel i lekegrinnen på dagtid, slik at jeg får gjort litt i huset ogå, hehe.

Han legger seg ca kl 18.30 og sover fra 19. 07 sånn ca.

Men da holder jeg meg til de timene søvn han får på dagen en stund til;)

Skrevet

Så lenge det ikke går ut over nattesøvnen, så er det nok bare å fortsette med samme rutinen en stund til.

Mini slapp seg og begynte å gå på 10 mndrs dagen sin for 14 dager siden, og etter det har ting gått i rekordfart. Nå går han ganske stødig utendørs også!

Skrevet

oi såpass... ja det går fort.. husker det med storebror gitt.. hehe

Lillebror slepte seg faktisk også på 10 mnd dagen. hehe.. går noen skritt og detter,men det går nok ikke mange ukene før han løper rundt her. hehe.

Ha en fortsatt fin dag og takk for at du delte dine erfaringer med søvn.

Skrevet

Bare hyggelig! Og takk det samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...