Gå til innhold

Noen her som vil bli en Buzzador???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå søker vi flere Buzzadorer og setter pris på om du vil invitere hunde- og katteeiere samt småbarnsforeldre til å være med hos oss!

I år har vi hatt flere Buzzadorkampanjer for barnemat som retter seg mot foreldre med barn i alderen 6-7 måneder. Kampanjene har blitt veldig godt mottatt og vi kommer til å fortsette med det året ut, muligens også til neste år. Derfor vil vi gjerne rekruttere flere Buzzadorer som har barn opp til ca. 7 måneder. Gravide er også varmt velkomne!

Buzzadorene du verver vil selvfølgelig også være aktuelle for andre kampanjer enn kun barnemat eller produkter til hund og katt.

Som Buzzador får du teste nye produkter og tjenester gratis.

Følg denne lenken, så synes det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som Buzzador er kjermon):

http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=kjermon

Hvis du vil vite mer før du bestemmer dig kan du følge denne lenken:

http://www.buzzador.com?refstr=kjermon

Anbefales virkelig. Samboerem min fikk nettopp en barbermaskin til 1800 kroner. Eneste han skal gjøre er å fortelle sine venner om den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster dette noe?

Skrevet

Nei, alt er helt gratis...

Skrevet

Er litt skuffa over det buzzador grieiene, får aldri tilbud om noen kampanjer, har vert med i mangen mnd nå!!!!

Skrevet

Tror det er sånn ganske tilfeldig eg. Sambo fikk en barbermaskin til 1800 kr noen dager etter han meldte seg inn. Selv har eg vært med i noen mnd og fått ketscup og hundemat da, ikke det helt store altså, men man vet jo aldri. Koster jo ikke noe likevel...

Skrevet

Litt inn fra siden her: Hunde- og kattemat bør man kjøpe hos dyrebutikk eller veterinær. Bare de som holder mål hva kvalitet angår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...