Gå til innhold

Stratosen og Amamda:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klaffer det denne ppen tro? eller er det lenge til det klaffer? har en litt kjip dag i dag, kranglet med mannen angående studier, økonomi og graviditet etc... så kanskje dere kan muntre meg opp litt? ;o) Er så frustrert over hva jeg skal finne på til høsten. Ønsker studier, men er redd vi ikke får det til økonomisk. Så da håper jeg at jeg kan bli gravid nå, så vi får litt tid å rette opp rotet før jeg begynner å studere( har nemlig relativt godt betalt fast stilling, men ønsker forandring)...

jeg er født 041082

tuuuusen takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler du kommer til og bli gravid, høst/vinter. dere vil få det trangt noen mnd, så vil ting bli bedre-

Skrevet

Takk skal du ha...

Hva ser du da stratosen?

Skrevet

heia...

jeg kjenner veldig godt at du ønsker forandring og jeg vil råde deg til å lytte til det for jeg tror du vil ha såå mye igjen for det...men som amanda også sier så tror jeg d kan bli litt trangt en liten stund men det takler dere:)

føler graviditet på deg i sept/okt...føler du stresser litt om dagen??ta d litt mer med ro:) er nok d som gjør at kroppen ikke helt orker å ta imot en spire enda...viss du roer ned litt så er d mulig spiren sitter før...men føler veldig at du vil at d skal klaffe før høsten....

Skrevet

Tusent akk skal du ha stratosen:o)

Ja, jeg ønsker veldig forandring, men har innsett nå at vi ikke får råd før vi har bygget en leilighet i sokkelen. Har IKKE noe lyst til å vente, men jeg føler det er eneste mulighet! *sukk* litt deppa om dagen:o( Men at jeg skal studere snart er i allefall helt sikkert! må bare tilrettelegge først:o) Så til høsten 09 så håper jeg at jeg er i gang... om ikke jeg er i permisjon da;o)

Jeg stresser nok en del ja... men føler jeg har klart å roe den litt ned. Tror liksom ikke det skjer med det første uansett:o( men du har helt rett...det er ikke få ganger jeg har tenkt at jeg håper jeg blir gravid før august;o) det hadde gjort alt så mye lettere...

Tusen takk for at du ville titte på meg stratosen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...