Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 I morgen er jeg 28 fullførte uker. Det er helt rart..Tiden har gått så fort!! Lille jenta mi har det bare bra og vokser mye nå. Takk for alle gode råd og all den nyttige informasjonen alle har komt med denne tiden på 2-trimester. Vi ses snart!! Nyt hver dag her inne.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Heisann. Jøye meg hvor fort tiden har gått igrunn. Ser jg har termin 1 dag etter deg, så da slår jeg vel følge med deg straks....har ikke fulgt så nøye med.... Siste etappe....DEILIG... Sees på 3. trimester da. Lykke til videre med sluttetappen!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det er ganske uvirkelig ja..Innser liksom ikke helt hva som skjer. Ser deg straks på 3-trimester. Nyt dine siste dager her inne.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Lykke til videre på 3 trim Og sees der om ca 4 uker. Jeg er 24+1 selv, og syntes også tiden går fort!!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Heldig gris ) Har leeeeeenge igjen til jeg kommer over til 3. trimester, har nettopp komt inn her på 2. trimester! Masse lykke til i 3. trimester )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå