Mamacita og Sebastian:) Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Får kynnere hele tiden og da føler jeg at blodsirkulasjonen stopper...kjempe vondt øverst i magen og har forstoppelse..har fått "morgenkvalmen" tilbake og sover vanvittig lite.. Noen andre som føler det sånn? Burde jeg bekymre meg? 1.gangs så har ikke peiling...setter pris på svar:)
anette&tutta mari :) Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei.. er i uke 35+5 og formen sånn om dagen er ok.. kynnerne er ekle da, strammer seg noe sinnsykt med nedpress og presser på lungene.. bein og armer har også begynt å dovne bort nå.. kjeeeeeempetrøtt... sover dårlig om natta pga. må opp og tisse.. men heldigvis ikke kvalme.. ikke forstoppelse..men motsatt :/ er nok ganske vanlig helt i slutten av svangerskapet..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Godt å vite at det ikke bare er meg.. Gikk til legen idag og nå klarer jeg så vidt å reise meg opp fra sofaen. Bekkenet...og føler også nedpress...masse klaging her:) Takk for svar:)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Har det slik jeg også! Er i uke 34 nå, og er sykemeldt pga høyt blodtrykk! Har også vondt i bekkenet, føler meg tung og stor - og sover ikke så godt om natten mer.. Uff!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Synes nå litt synd i oss jeg! selv om vi er verdens heldigste som får oppleve å bli mor snart<3 Får dårlig samvittighet av å syte..men gjør litt godt:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har bare 5 dager igjen til termin, og er veldig varierende i formen, men føler meg ikke helt tipp-topp akkurat nå.. Masse harde kynnere, nedpress og murringer, og sliter med litt hodepine, kvalme / kaster opp,og en mildt sagt jævlig halsbrann.. Urk, lei.. Nå kan bebis godt komme ut snart altså..!! Det var dagens syt,hehe...
M by M Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jadaaaa...er 36+5 og alt er galt. Bekkenløsningen er 10 ganger værre, har vann i kroppen, leggkramper, blir dødssliten, kvalm, halsbrann, stikker i underlivet, kynnere, syyykt vondt i skambeinet og hormoner gjør at jeg er konstant forbanna. Skikkelig hyggelig å være meg nå - og å omgås meg. Vil bare føde og vurderer seriøst sterilisering om dagen. Bah....
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 he he.. få det ut! Jeg syns også det er helt j.. om dagen! Disse kynnerne, mensen murringer, press meg her og der, stikking og bekken f...!! he he... Gleder meg til å se babyen, er lenge til jeg orker dette igjen!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2008 Godt å få syte litt her med dere:) Tørr jo ikke å syte mer til stakkas familie og sambo:) Trøtt og jævlig og vondt i magen! Tror guttn min skviser alt av tarmer og magesekk:/
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 hadde det helt likt selv.. forrige uke var forferdelig..kvalm, trøtt, sur, fikk ikke sove, kynnere, halsbrann, ryggsmerter..det meste.. Tror ikke du trenger bekymre deg det er helt vanlig med mindre søvn på slutten, og noen får kvalmen tilbake i perioder også.. jeg føler meg bedre nå igjen, 35 uker, men sover like lite, om ikke mindre, rundt 4-6t døgnet tror jeg.. merkeligste er at jeg ikke er trøtt heller.. ikke så lenge igjen da, vi får bare holde ut
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2008 Takk for svar jenter:) Blir veldig beroliget her..tror jeg er lettere hysterisk for tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå