Gå til innhold

Oslo: vil dere ha gratis filming av deler av bryllupet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Oslobruder !

Vi trenger klipp av følgende situasjoner:

- 'love story' (før bryllupet)

- trosløfte, ring, kyss

- Bruden går til alters

- Forbredelser (sminke, påkledning brud/brudgom)

- 'fotosesjon' rett etter bryllupet

Dette blir kun med ett kamera, og ingen fulle sermonier.

Dere får alle klippene gratis til fri bruk,levert på DVD (kun lovestory med redigering), og må signere releasekontrakt.

Klippene skal brukes til bryllupsmontasje.

Hvis dere er interessert,send en mail om hvilke (eller alle) klipp dere ønsker, samt dato,tid og sted for bryllupet (ikke nødvendig for kun love story) til anders at r-video.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er litt dårlig respons på dette, og vi hadde satt stor pris på om dere kunne svart pr mail eller som svar på inlegget på følgende:

Grunnen til at vi ikke ønsker gratis filming av store deler av brylluper et at vi:

1- ikke ønsker at video av oss kan bli vist offentlig

2- mener at en kompis av brudgomen tar vel så bra video som profesjonelle.

3- bruker bryllupsfotograf, og har da ikke bruk for video

4- er ikke så interessert i minner fra dagen

5- ikke stoler på dette tilbudet.

6- annet ...

Grunnen til at vi maser litt på dette her er fordi vi vurdere å satse på opplegg for bryllup, men er usikre på markedet, spesielt når det er vanskelig å gi bort tjenesten !

Vi setter kjempepris på om noen kan fortelle hvorfor de ikke ønsker gratis, profesjonelt filmet bryllupet sitt.

Skrevet

Synes det er litt lite informasjon om selskapet deres, jeg :)

Skrevet

Obs, jeg trykka på lagre litt fort.. :)

Jeg synes du sier litt lite om selskapet du jobber for. Jeg har riktignok ikke sett det tidligere innlegget du nevnte, så mulig du har skrevet mer der.

Men personlig ville jeg ikke ha blitt med fordi bryllupet mitt er veldig personlig for for, og de eneste jeg vil dele det med er våre inviterte gjester.

Skrevet

Enig! Litt lite info om rvodeo. Har dere noen hjemmeside? Litt usikker på om dette er seriøst...

Skrevet

Hei, ja jeg kan skjønne det er litt lite info, men jeg hadde håpet noen skulle spørre litt nærmere hvis det var noen interesse. Tenkte å ikke legge for mye reklame her.

Ideen er å lage en promovideo ala en vi har for fotomontages

http://www.r-video.no/dvdplay.html

med mange småklipp i en montage.

Vi har bare gjort noen bryllup, og bare på oppfordring, så det trengs noen eksempelklipp. Jeg skjønner at folk vil ha privatlivets fred, men stort farligere enn fotografens eksempelbilder er det ikke :)

Et lite klipp vi har fått lov å vise kan sees på

http://www.r-video.no/old/Files/cermony.mov

som er noen bilder fra en sermoni.

Men takk skal dere ha for svar !

Skrevet

jeg kunne tenke meg dette, men bor i kr.sand. så det er derfor jeg ikke har svart på det- men virker som et kjempe bra konsept å gøy å få minnene sine slik etterpå:)))

Skrevet

Hei.

Vi er allerede gift, men ville bare gi deg respons på tiltaket som jeg synes er veldig bra.

Vi giftet oss i utlandet, og hadde med en som filmet både selve vielsen og en del annet.

Vi her i Norge er kanskje litt trege med slike ting, men jeg anbefaler ALLE å bruke et proff firma til å filme og ikke minst redigere filmen.

Det er så mye bedre å se på noen år etterpå...:-)

Lykke til!

Skrevet

Hei Anonym, takk for det.

Ja, det er desverre en del slike ting som ikke er så vanlig i Norge, mens det i USA og andre steder er mennesker som lever kun av dette, og andre tilsvarende tjenester.

'Life stories', for eksempel. Spør du meg er det kjempegøy for etterkomemrene å kunne se feks tipoldemor snakke om 'sine dager', hvor slekten er fra etc.

Håper du ble godt fornøyd med DVD'en din! Jeg vet det er mange som lager film med meget høy kvalitet der ute.

Skrevet

Hei,

Jeg er interessert i mer informasjon om dette. Vi gifter oss 30. august i Akershus. Vil ikke legge ut så mye mer informasjon her, men du kan maile meg på [email protected] om du trenger mer informasjon.

:)

Skrevet

Jeg sendte deg mail i steden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...