sydilla Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 er det da akseptabelt å utelate noen få barn? f.eks. var min 5 åring invitert i selskap til en av 6 åringene her om dagen. Han kunne fortelle at den ene kameraten hans var den eneste av 6 og 5 åringene (gutta) som ikke var invitert "fordi ingen av 6 åringene liker ...." Denne gutten blir en del utestengt i bhg også så jeg har ingen grunn til å tro at det ikke stemmer, og han var ikke i selskapet... Har inntrykk av at skoler/barnehager har regler for dette dersom invitasjonene deles ut på skolen/barnehagen. Noen steder må en da invitere alle eller ingen. Andre steder må man invitere alle dersom man ber mer enn halvparten. Jeg syns det er drøyt dersom vi MÅ invitere alle, la oss si 10 guttene, i klassen - men syns det er uakseptabelt å utelate et mindretall... Men blir det ikke det samme om invitasjoene deles ut på skolen eller ikke? Ungene snakker jo om det...
ana baroma Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det kan jo på mange måter bli det samme, men man slipper iallefall å være den eneste som ikke får noe brev... Jeg har vært der, og det er mildt sagt utrivelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå