tuppen.06 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har ikke fått mensen som jeg skulle, gått to dager nå, fikk bare spotting igår og iforrigårs, har hatt veldig ømme bryst i en uke nå og værre blir det bare.. Bare venter på mensen jeg nå.. tok 2 graviditetstester idag, en quick response og en clearblue..
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 de kan være for at du er stresset din mens ikke kommer...annars er du sikkert gravid men at de ikke slår ut like fort på deg...så vente 2 dager til og ta ny test da=) ønsker deg all lykke til=) håper du får en positiv test.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Mensen kan også være forsinket av forskjellige grunner, er ganske vanlig. Mnd. før jeg ble gravid, fikk jeg ikke mensen i det hele tatt, men var heller ikke gravid. Og jeg hadde hatt stabile sykluser siden jeg var 14... Hvis man tenker mye på det og stresser med det, kan syklusen finne på mange sprell. Kan også være at du har hatt el senere enn du tror, og at det dermed er for tidlig for en positiv test. Den som venter får se:) Lykke til, og krysser fingrene for deg:)
tuppen.06 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 ja fordi, jeg har så utrolig vondt i puppene og opphovna, og det hadde jeg sist jeg var gravid, har aldri så vondt når jeg skal ha mensen, så har jeg en ekkel metallsmak i munnen og må spise på isbiter for å få vekk smaken (Samme som sist) men kan jo være jeg er innbilsk gravid da Jeg får vente å se, ellers kan det være andre grunner til jeg får så vondt i puppene, tenkte på om det var noe med kjertlene? har en hard klump på ene bryst, på den andre er det mer "klumpete" .. om dere skjønner hva jeg mener??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå