Rumpleteazer Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Beklager så mye om jeg ripper opp i noe som er vondt, men jeg er så redd, det kom to "kjøttslintrer" ut av meg, veldig ekle, de ser ut som hud, kan dette være en spontanabort?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Først bare noen dråper med blod. Så ble det mer og mer. Etter noen timer kom det ut ganske store klumper med, tja, hva kan jeg kalle det. Noe ala levret blod og slimklumper kanskje. Etterfulgt av enda mer blod. Kunne ha klasket nattbind etter nattbind i gulvet med et splæsh på kort tid. Vil tro hvordan og hva kommer ann på hvor lang ting har kommet......
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 En sånn kjøttlevrete greie kan også være fra sist du fødte. Det opplevde jeg engang, flere uker etter fødsel. SA min utartet seg ved at jeg blødde først litt friskt blod, så mye mer, og deretter fostersekken som kom ut.
Rumpleteazer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 det er to år siden jeg fødte sistemann
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Sikker på at det ikke er levret blod? Hvis det ser ut som hud, er det ikke umulig du har hatt en SA. Da kan det komme ut hud og hår,og negler...hvis fosteret fks har blitt kapslet inn i en cyste veldig lenge, kan det være sånn.
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 jeg har hatt 2 SA'er Den 1. var i uke 5,begynte med litt blod og dagen etter kom det klumper med blod ut. gjorde ikke vondt. Den 2. var i uke 7, begynte med litt blod,og seinere på dagen kom igjen klumpete blod,men denne gangen kom det rier samtidig. visste ikke den gang at det var rier. (trodde det bare var veldig vondt i perioder) Vet du at du er gravid?
Rumpleteazer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 Nei vet ikke om jeg er/ var gravid, men det som kom ut var så rart,,,,,ser ut som mykvev / hud, rosafarget og noe mørkere i enden, ser ut som små bloårer i det, ca 4-5 cm langt og jeg kan ikke dra det fra hverandre, rett og slett en hel ting ( æsj). skal til legen i morgen, men sitter her og tenker og funderer, ekkelt
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 du kan jo gå å kjøpe en test,så hvis den slår ut positivt,så vet du ka det er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå