Gå til innhold

noen som ha termin 7 mars 09 ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjekt å få kontakt med noen som ha termin på den tiden eg ha ?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

 

Da er vi to :) Blir spennende å se hvilken termin legen/jordmora setter etter hvert! Jeg er gravid for første gang, og er veldig spent og nysgjerrig på alt som skjer... Er det din første?

 

Noen flere som har termin i starten av mars?

Skrevet

Hei igjen, ha byttet nick pga passet ikje det :-)

nei venter nr 2 :-)

 

Skrevet

Her er termin 7.mars...ja, sånn foreløpig i alle fall da:) Men tror jeg ikke er helt på jordet :)

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin 7.mars, og er sikker på at den stemmer bra. Min nr 2, har en gutt på 3 år fra før.

"hele" familien min har bursdag i mars (søsken, foreldre, søskenbarn), så da måtte jo jeg treffe den mnd også :)

 

Lykke til!

Skrevet

Ja, "egen-utregna" termin blir det ja! :) Har dere nettop funnet ut att dere er gravide?

Skrevet

fant ut for någe dager si :-)

 

Skrevet

Jeg fant det ut igår, men fikk bekterfta det hos legen idag..:)

Har liksom ikke synket helt inn enda.. he he..

Gjest ღgulleღ
Skrevet

Terminen er enten 7 eller 9 mars, så "kanskje" har jeg også termin den 7! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...