gullet_bli_storebror_ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 kjekt å få kontakt med noen som ha termin på den tiden eg ha ?
Smock Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Heisann! Da er vi to Blir spennende å se hvilken termin legen/jordmora setter etter hvert! Jeg er gravid for første gang, og er veldig spent og nysgjerrig på alt som skjer... Er det din første? Noen flere som har termin i starten av mars?
joakim_bli_storebror Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hei igjen, ha byttet nick pga passet ikje det :-) nei venter nr 2 :-)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Her er termin 7.mars...ja, sånn foreløpig i alle fall da:) Men tror jeg ikke er helt på jordet
akon- 09baby Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg har også termin 7.mars, og er sikker på at den stemmer bra. Min nr 2, har en gutt på 3 år fra før. "hele" familien min har bursdag i mars (søsken, foreldre, søskenbarn), så da måtte jo jeg treffe den mnd også Lykke til!
*kaisa* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Ja, "egen-utregna" termin blir det ja! Har dere nettop funnet ut att dere er gravide?
*kaisa* Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg fant det ut igår, men fikk bekterfta det hos legen idag.. Har liksom ikke synket helt inn enda.. he he..
Gjest ღgulleღ Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Terminen er enten 7 eller 9 mars, så "kanskje" har jeg også termin den 7!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå