kriztie Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvordan ser dere for dere dette arbeidet?? Jeg er så redd for å grue meg til fødselen! Vet bare hver gang jeg skal til legen, tannlegen eller møte gamle kjente så får jeg så utrolig vondt i magen og blodtrykker bare stiger! Slik ønsker jeg ikke å ha det på fødselen min. Til nå har jeg godt rundt å bare hatt positivet tanker, men nå er jeg blitt litt små nervøs... Det er vel sikkert fordi at det begynner å nærme seg med stormskritt! Hvordan vil dere føde? Kan jo selvfølgelig ikke velge dette, men jeg ønsker å føde i badekar viss alt går bra. Har hørt at de anbefaler dette på det sterkeste, varmt vann med stråler er jo så bra for smerter. Så tror jeg også at jeg skal brenne meg en cd plate med litt musikk som jeg kan høre på underveis. Så jeg håper lillemann tar det "rolig" når han kommer, slik at vi får en fin fødsel:o)
mamman-til-madeleine Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det hørtes jo ut som en god plan ) Selv er jeg ikke så veldig bekymret. Jeg stoler på at kroppen vet hva den skal gjøre, og trøster meg med at til og med damene i indre Amazonas klarer dette på egenhånd :0) Er førstegangs, så jeg har bestemt meg for at det ikke er noen vits i å være redd for noe jeg ikke vet hva er. Jeg tror det er mye letter å takle ting underveis, istedenfor å gå rundt å grue seg for noe man ikke kan styre allikevel. Hadde jeg hatt en vanskelig fødsel fra før, hadde jeg nok tenkt litt annerledes. Men akkurat nå, gleder jeg meg bare til å møte prinsessen vår! Lykke til :0)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hei, har klart tenkt mye på fødsel, siden det er første hos meg... Men er jo ikke mye vi får gjort.. Men har også gjort meg opp noen tanker om hvordan jeg evnt vil ha det... Da står badekar først på lista, så lystgass og til slutt epidural.. Men en kan jo aldri vite;) Jeg gleder meg faktisk, spennende å se hvordan jeg kommer til å takle dette:) men er nok litt små nervøs som du sier... Så prøver ikke å tanke så mye på det, heller på tida når den har kommet... Når har du termin? Lykke til!
kriztie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Det beste er vel kanskje å ikke tenke så mye på det, men det er litt vanskelig når alle jeg kjenner med babyer sitter å forteller meg hvor grusom fødsel de har hatt++ Slikt kan de spare meg for=) Jeg har termin den 27.08, bare 57 dager unna:o)
Loddengaard Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Fødselen kommer enten du vil eller ikke. Bare å bite tenna sammen og håpe på det beste. Er litt for sent å angre nå....hehe.
kriztie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Selvfølgelig angrer jeg ikke!! Dette er de beste som kunne ha hent meg=) Det er ikke det jeg sier, at jeg ikke vil føde. Delte bare noen tanker..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg fikk vite at jeg hadde setebarn på torsdag, og tok avgjørelsen om å føde på vanlig måte i går.... rart at jeg ikke gruer meg, men det gjør jeg ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå