Gå til innhold

Shit...fire dager til termin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overhodet ikke klar til å føde. Utsetter å pakke ferdig sykehusbagen, og tenker minst mulig på fødsel. Fler som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 7 dager igjen, å beggen står fremdeles tom her:) Men kan ikke si jeg gruer meg.. nå e eg så lei at eg bare gleder meg til noe skal skje:) Men prøver å tenke minst mulig på det, sånn at tiden kanskje går litt fortere:)

Skrevet

Jeg gruer meg heller ikke, men jeg er ikke lei heller. Det er helt greit å være gravid. Har hatt en smertefritt svangerskap, så jeg har ingen ting å klage på. Ikke noen vondter i det hele tatt. Ikke har jeg vann i kroppen heller, så jeg har vært veldig heldig.

Tenker om fødselen at den kommer til å gå like smertefritt som resten av svangeskapet. Jeg vet jo at det blir vondt og kan ta lang tid, men det skremmer meg overhodet ikke. Er jeg naiv?

Skrevet

Deilig med et innlegg om at tiden plutselig går fort i stedet for hvor lei alle er ;) Ikke sikkert du blir klar heller før du plutselig sitter midt oppi det. Jeg har fortsatt 42 dager igjen til termin, og synes tiden har gått fort i det siste :)

Skrevet

Enig....Synes det ble i overkant mye syting om at man er lei, osv. Å være gravid er en jobb - ja, men vi får bare gjøre det beste ut av det. Selv om jeg ikke gjør veldig mye om dagen, så raser de avgårde allikevel. En dag og gangen...

I dag har jeg bestemt meg for å pakke sykehusbagen ferdig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...