Vanilla83 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Er så glad jeg testa positivt med CB digital idag,så jeg lager ett innlegg for å drysse lykke og babystøv på alle dere som prøver! *-,_,-*-,_,-*-,_,-* dryss dryss Lykke til jenter
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Grtaulerer såååå mye:o) Grabber til meg litt av det støvet jeg... det trengs;o) Lykke til til deg og:o)
Stine_ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så mye til deg Tar med med meg litt av det støvet jeg også
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer! Tar en stor dose babystøv jeg også. IKM i dag (eller i morgen, litt usikker på 29 eller 30 dagers syklus...), men ingen tr har dukket opp enda.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så masse ) Kos deg masse med den voksende magen & svangerskapet. Rapper med meg masse babystøv jeg =)
En til, please. Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 He he,...for et utrolig skjønt innlegg, ble i skikkelig godt humør på et blunk. HURRA for deg og spiren!! Vralter og velter meg i baby-støv, grafsetigrafs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå