Gå til innhold

Forbredelsene

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i full gang til det store 40 års selskapet mitt i august.

Nå kom invitasjonene jeg har laget og bestilt...wow.. så flotte de ble :)

Da kan de fylles ut og sendes....spekemat med tilbehør er bestilt,partytelt er kjøpt inn...og kommer alle blir vi 50 stykker,det tror jeg kan bli kjempegøy!!

Hva naboene synes vet jeg ikke,for vi tenker å leie et band ;)

For det blir hageparty,og jeg har sendt sms til værgudene og de har lovet fint vær den dagen ;)

Og så....det store spørsmålet til de av damene her som har fylt 40,har vært i 40 års dag eller har noen smarte tips om hva jeg kan ønske meg...for det blir det sikkert spørsmål om...

Og finne på ting til meg selv er jeg dårlig på.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du har laget et bra utganspunkt for en knall 40-årsfeiring, Plutseliten. Du får sende nabovarsel i god tid, så slipper du klager. Forhåpentligvis;-) Eller så får du invitere de nærmeste naboene også.

Jeg har begynt å tenke litt selv på hva jeg ønsker meg i 40-årspresang, selv om jeg aller helst kunne tenke meg å hoppe over alt av gaver og feiring. Det jeg foreløpig har kommet fram til er:

Speilreflekskamera. Kanskje med fotokurs?

Operabilletter. Hvis jeg skulle gitt bort dette, hadde jeg inkludert barnevakt og sjåfør.

Kokkekurs (gjerne i Italia, he, he)

Spa-behandling

Weekend på hesteryggen

Helaften på byen, inkludert barnevakt (og sjåfør?)

Gode kremer

Ja, så langt har jeg kommet altså.

Skrevet

Så spennende! Alltid morsomt med en fest, og runde dager må jo feires. August pleier å være en fin måned, men jeg kan sende noen meldinger jeg også å be om fint vær for deg :-)

Synes Tebekaa kom med mange gode forslag til gaver. I de bursdagene jeg har vært i, så har det stort sett vært gaver innen den sjangeren; egenpleieprodukter, opplevelsesdager (spa, aromaterapi etc.) osv. Evt. kunst. Synes det er viktig at det blir gaver til "bare deg" og ikke til "huset". Har du noen hobbier eller noe du samler på? Nå er i så fall anledningen til å gjøre samlinger komplett.

Skrevet

Masse smarte ønsker fra tebeeka!

Til min 40-årsdag ønsket jeg meg penger. Rett og slett en aksje i ett bilde fra en kunstner som jeg ønsket meg. Tanken var at om jeg fikk inn noe penger skulle jeg betale resten selv og få noe som jeg virkelig ønsket meg og som hadde en varig verdi. (spa er fint, men det er dessverre fort unnagjort...)

Fikk nok penger til bilde jeg, så jeg syntes det forslaget kanskje kan brukes av andre som ønsker seg kunst:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...