:) AprilSkatt :) Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Skal til syden i august. Lillegutt er da 3 mnd, og vi er nødt til å ha med bilstol nedover. Bil har vi der siden bestemoren min bor der.. Er det noen som vet om man sender bilstolen som spesialbagasje? Og evnt hvor mye det koster? Eller må man ha den med inn på flyet? Dersom dere har andre gode råd ang baby på 3 mnd i syden tas det imot med takk ) )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Du sender det som spesialbagasje, på lik linje som vogn. Men om det koster noe ekstra vet jeg ikke. Reiser dere med et reiseselskap eller bare vanlig flyselskap? Vi har ikke betalt for vogn når vi har hatt med det.
:) AprilSkatt :) Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Ok.. Godt å vite.. Vi reiser bare med vanlig flyselskap.
ana baroma Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Vi har ikke betalt ekstra for å sende bilstol, men det koster dersom du vil ha en plastsekk rundt, så det kan lønne seg å ha med en hjemmefra kanskje?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Ring å hør for å være på den sikre siden. Så jeg ikke lover deg gull og grønne skoger...
Pirkeanonym Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Vi har ikke betalt noe, har pakket den inn sammen med vognen:-) God Tur
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Når vi var i spania nå i våres, så var det faktsik 2 familier som hadde med seg bilstolen INN på flyet.... så ring og hør hva selskapet gjør du! Og god tur!
Nosa Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Vi har akkurat kommet hjem, måtte betale for å sende den med SAS, posen kostet 50 kroner nå...hadde vi fått tatt den med inn kunne vi sendt basen sammen vogna..men det fikk vi ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå