*Stjernesmell* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Da jeg var på do i natt, kom det plutselig litt friskt blod på papiret. Hva tyder det på? Må jeg kontakte legen...? Regner ikke med det... Noen andre som har opplevd det? Har termin om ca 1 uke.
pusi og lille pusi:) Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 kan d være den tegningsblødning d prates om, eller litt av slimproppen? kan jo være lurt å ringe før å være sikker..
*Stjernesmell* Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg vet ikke. Hva er tegningsblødning?
Figa *Fødeklar* Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 At du blør kan være tegn på at fødselen er (snart) i gang.
pusi og lille pusi:) Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 e ikke helt sikker.. men e et tegn på at fødselen ikke e så langt unna.. (sånn som æ har skjønt d) e et eller som skjer i kroppen som kan utløse en liten blødning...
*Stjernesmell* Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 Har ikke blødd etterpå, det var bare den ene gangen. Skjønner det slik ut fra det jeg har lest i bøker at dersom det er kraftigere blødninger, skal man ta kontakt med føden. Vi får se... Spennende...!
lilly85 Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 jeg syntes du skal ta kontakt med føden. tror nemlig det kan være tegningsblødning. å da har jeg fått beskjed om å ringe med det samme.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 det samme skjedde på meg sist. jeg ringte og måtte komme inn. hadde litt over 2 cm åpning og det var igang.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 oi så spennende! lykke til da!
jente Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Hei,, Ring til føden, det skal du alltid gjøre hvis det kommer blod. Og det er jo ikke lenge igjen til du har termin, og det kan hende barnet vil ut en uke før... Lykke til!!!
M by M Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Samme skjedde med meg i morges. Ringte føden for å være på sikre siden. Og jordmor der sa at så lenge det bare var litt blod og babyen viser liv som normalt, var det nok bare tegningsblødning eller slimproppen. Livmoren gjør seg klar. Jeg er "bare" 36+5 men hun sa at det gjør ingenting om jeg får rier nå. Vi får se da.
*Stjernesmell* Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2008 Takk for alle svar! Jeg sa det til legen et par dager etterpå, men han sa at det var helt normalt, så jeg har ikke ringt føden. Ikke har det skjedd noe mer siden sist heller. Liv er det i hvert fall nok av! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå