Gå til innhold

Noen fra Oslo (nord) som vil bli kjent?


lillebell&lillemor

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lenge vært registrert her på BIM, men har ikke vært særlig aktiv. Er nå blitt 50% sykemeldt og har litt tid til å sitte ned og slappe av og ta ting med ro. Kunne godt tenke meg å komme i kontakt med andre som har termin i september og som bor i nærheten slik at man kan møtes og kanskje bli trille-venner når babyene har ankommet :)

 

Jeg bor på Kalbakken i Oslo og har termin 2.september :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Jeg har termin 5. september og bor med mannen på Veitvet. Kjenner ikke noen i området her med baby så jeg vil gjerne bli kjent! Vi venter mest sannsynlig en jente.

Jeg jobber fremdeles 100 % (barnehage), har nettopp hatt to uker ferie så det blir spennede å se hvordan det blir å begynne igjen på mandag...

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

 

Så koselig :) Jeg er 28 år, gift og har en liten datter fra før (nettop fylt 2 år). Da hun ble født kjente jeg ingen i nærheten med baby, og savnet veldig trille-venner og noen å dele efaringer med.

 

Hvordan er formen deres for tiden da? Jeg har litt bekkenløsning og låsning samtidig. Ikke alltid like godt, men prøver så godt jeg kan å takle hverdagen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og har en gutt som blir 4 år 2 dager før jeg har termin, 14. sept. Jeg bor på Romsås. Jeg er aktiv sykemeldt og jobber 3 timer 3 ganger i uke. De 2 andre dagene går jeg til fysioterapaut på Linderud, Så jeg har litt fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Jeg er nå blitt 100% sykemeldt frem til permisjonen, så nå har jeg masse tid til å finne på noe. Har tenkt å bruke tiden godt på å forberede meg til fødselen, slappe ordentlig av og nyte den siste tiden som gravid!

 

Tobimum, jobber du faste dager eller varierer det? Jeg går også til fysio/kiropraktor, annen hver uke. Greit å få litt oppfølging gjennom svangerskapet.

Skal dit snart, faktisk, så bør vel gjøre meg i stand. Men vi snakkes - alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber mandag, onsdag og fredag, og går til fysio'n tirsdag og torsdag. Da har jeg noe å gjøre hver dag. Før jeg begynte med aktiv sykemelding sov jeg meg igjennom dagene. Er fortsatt veldig trøtt og må ha en hvil i løpet av dagen. Har hatt det sånn gjennom hele dette svangerskapet.

 

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysgjerrig på hvor dere skal føde? Jeg har fått plass på ahus. Hadde der sist også med datteren min. Var fornøyd med det. Bare synd nye ahus ikke åpner før i oktober. Er jo litt slitt der... Er født der selv også forresten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Ullevål, der har både mamma og store søster født de siste årene - i tillegg til at jeg er født der selv, så føltes ganske naturlig å velge meg dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titten tei, jeg har bodd på både Kalbakken og Veitvedt men har flyttet til Stovner når for å få litt bedre plass. Ønsker gjerne trillevenner. Har termin 13. september og håper å jobbe frem til 3 uker før.

 

Kos dere i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Koselig å ha noen å trille med. Jeg har kjøpt ny vogn og gleder meg masse til å bruke den. Moro å bli kjent med flere i nærområdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens,

 

Er hjemme med lille snuppa om dagen da barnehagen hennes er stengt. Det tar på å passe en 2-åring dag ut og dag inn...men det er jo koselig også. Skulle bare ønske jeg orket litt mer...

 

Hvordan går det med dere andre da? Jobber dere fortsatt? Eller er dere på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett at det er BIM-treff på tirsdag 22? Noen flere enn meg som har tenkt seg dit?

 

Nå har jeg to uker sommerferie, da skal jeg slappe av og kose meg hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg så det, men skal på avskjedsmiddag den kvelden for fettern min som skal i militæret. Ellers hadde jeg kanskje tatt meg en tur.

 

Deilig med sommerferie kan jeg tenke meg :) Er jo meldt ganske fint vær fremover også. Kanskje vi kunne fått til et lite treff på dagtid en dag for de som er hjemme om dagen...for meg passer det best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har guttungen hele neste uke og må ha med meg han på jobb og til fysio'en. Så det blir ikke noe treff på meg. Kommer til å være helt skutt i 17-18 tida.

 

Jeg skal føde på Ahus. Søkte meg til Ullevål for å få lystgass. Gruer meg til å føde på Ahus for jeg var helt avhengig av lystgassen da jeg fødte på Ullevål sist. Nå vurderer jeg sterkere smertestillende for å kompensere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...