gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 hvilket søtningsmiddel bruker dere? tenkte kjøpe etterpå for jeg er så sinnsykt sugen på noe nam i dag er det greit å lage eggedosis med slikt søtningstoff i og ha i rips e.l. og kose seg med?
fjollefrua Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 vi bruker splenda. funker bra. men tips hvis du skal kose deg er isbiter, frosne blåbær og jordbær, litt kesam og litt sitronjuice, kjør i hurtigmikse rtil passe konsistens... (litt splenda kanskje for litt søtt) kan bytte ut kesam med naturell yoghurt men da blir det mer karbo... men eggedosis har jeg ikke tenkt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå