Gå til innhold

dere på lavkarbo....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket søtningsmiddel bruker dere?

 

 

tenkte kjøpe etterpå for jeg er så sinnsykt sugen på noe nam i dag :)

 

er det greit å lage eggedosis med slikt søtningstoff i og ha i rips e.l. og kose seg med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker splenda.

funker bra.

 

men tips hvis du skal kose deg er isbiter, frosne blåbær og jordbær, litt kesam og litt sitronjuice, kjør i hurtigmikse rtil passe konsistens... (litt splenda kanskje for litt søtt)

 

kan bytte ut kesam med naturell yoghurt men da blir det mer karbo...

 

men eggedosis har jeg ikke tenkt på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...