Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er gravid med min første nå,og har ikke fått strekkmerker under graviditeten,men jeg har hatt små,hvite på rumpa fra før,enda jeg slank..jeg vet jo at dette er strekkmerker,men om man får under graviditet,tenker jeg på røde,litt større..tar jeg feil? hvordan har deres sett ut?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Strekkmerker er når underhoden sprekker. Vanligvis er de røde i starten, men om de er korte, lange, smale eller brede spiller ingen rolle. Etterhvert blir de bleket (hvit-aktige). Når de dukker opp varierer veldig, jeg fikk mine i første gravidtet 1 ukes tid før termin. Festlig :-(
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 De jeg fikk som var røde, er røde enda, 10 år etterpå. Så det er ikke altid de blir lydere, nei.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Fikk noen veldig rød-blå på brystene. De ses knapt i dag - 2 år siden jeg fikk dem. Ellers mener jeg at strekkmerker er strekkmerker, røde, blå, hvite.. hehe... ingen diskriminering her i gården ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Sjeldent man får hvite strekkmerker, har ikke hørt om det jeg. De blir hvite etterhvert. Men har man noen som er blitt hvite fra før av kan de blir synligere når huden strekkes når man er gravid, evt. bli rødere fordi de strekkes ytterligere. Nye strekkmerker er røde til blå for så å bleikes med tida etter min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå