Gå til innhold

Flere som er trøtte? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne nok bare ligget og kost meg i senga og lest hele dagen trur jeg.. hehe.. er så trøtt altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38 og er så trøtt i dag sov jeg hele dagen og ville sove mer, men nei jeg måtte lage middag så har våknet nå.

Skrevet

Er i uke 32+1 å er kjempe trøtt! Har store problemer med å holde meg våken.. Men samtidig så får jeg ikke sove på natta, skjønner ikke dette! Så jeg føler meg så slapp på dagtid..

Skrevet

jeg er i uke 38, og sinnsykt trøtt jeg også, men er ikke like heldig som noen av dere. her er det opp med en liten tass mellom kl 6 og 7 hver morgen.. så tar de lurene jeg kan. Heldigvis legger han seg som en liten engel kl syv, så da har jeg kvelden å slappe av på.

Skrevet

Jeg er også trøtt, men det har bedret seg biiittelitt i det siste, faktisk. Nå legger jeg meg samtidig med gubben som skal på jobb (ca 23:30) og sover videre når han står opp om morraen, sov til kl 11:00 i dag. Det vil si nesten 12 timers søvn pr natt. Er så heldig at nattesøvnen fremdeles er god. Da trenger jeg stort sett ikke sove på dagtid. Men jeg orker ikke gjøre noe ekstra på dagtid, sitter jo stort sett i ro, eller diller litt i huset. Så noe særlig med aktivitet blir det ikke. Mye nettsurfing... Hmmmm.... Godt det ikke er så lenge igjen.

Skrevet

Jeg kan også signere her. Helt skutt. Sover dårlig om natten, og kjempe trøtt hele dagen. Kan sovne flere ganger om dagen om jeg legger meg ned. Jeg syntes det begynner å bli rimelig tungt også...gleder meg til å få babyen ut nå. Syv uker igjen...får finne på noe lurt som kan få tiden til å gå:)

Skrevet

uff jah.. siste ukene har jeg vært så trøtt.. er vanligvis oppe tidlig, men nå kan jeg sove til 11, spise litt og pusle litt med ting.. sove et par timer på sofaen, lage middag til samboer komme hjem, for så å være stuptrøtt igjen rundt kl.21.. men når jeg først legger meg for kvelden sover jeg dårlig da.. oppe og tisser minst 5 ganger.. så kan nok være noe av grunnen det. er 35+5 idag.. varmt har det blitt igjen også.

Skrevet

Godt å høre det er flere! :) Har hatt to dager nå hvor jeg ikke har hatt overskudd til noe som helst.. Føler meg litt ubrukelig! Skulle så gjerne vært med på det som skjer, men frister mest med senga og Stieg Larsson :) Får satse på å komme sterkere tilbake til høsten en gang :) 4 uker til termin nå...

Skrevet

Ja kjenner meg igjen:) hehe..

Fint å vite en ikke er alene.. er 35+3 idag..

men det er vel bra at vi tar det pent og slapper av og får samlet litt krefter:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg som har det slik! Jeg står opp kl sju samtidig med sambo, men sovner alltid en gang i løpet av dagen. Trodde ikke det skulle føles slik! Men det er bare å sove sa jordmor til meg, man vet aldri når fødselen starter! Er 38 fullgåtte uker i dag....

Skrevet

stieg larsson på meg og: "menn som hater kvinner" akkurat nå :)

Skrevet

Uff nå kjenner jeg meg virkeli skutt her! Sitter å fantaserer om den gode myke senga mi;o)

Men de blir så fryktelig dumt å snu opp og ned på døgnet.. Må prøve å pine meg til klokka 23.00 =)

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt ei lita ei som trenger omsorg, hadde jeg nok bodd i senga hele tiden:)

Skrevet

*Gjeeeesp* Ja. Uke 38 nå, og sover dårlig om natta.

Er vel bare å venne seg til det.... Dårlige utsikter til regelmessig søvn det neste halvåret uansett, jenter.

Skrevet

Er det noen av dere "trøtte" som er i jobb enda?

Jeg er 100% sykemeldt.. Hadde ikke taklet å gådd på jobb i min tilstand, hadde kommet til å sovnet av.. Er sykemeldt pga bekkenløsning, å ikke soveproblemer da;o) Men jeg hadde godt skjønt at noen kunne ha vært sykemeldt pga soveproblemer!

Det er jo så surt å ikke få sove på natta så vet du at du må opp klokken 06.30 for å gå på jobb!! Nei uff a meg..

Skrevet

Nei jeg er 100% hjemme heldigvis:)

Ja huff stakkars de som MÅ opp...

Vi har det ikke lett damer:)

Skrevet

Er helt satt ut av søvnen her også for tiden.

Hadde en periode der jeg kun sov et par timer på natten og fikk ikke sove på dagtid, selv om øynene var som sandpapir.

Men nå er det stikk motsatt, legger meg ca 22 og sover til 07 ca...(er oppe 2-3 ganger på toalett) Kan levere barnet i barnehage i 09.30 tiden og legge mej igjen til 13-13.30... og nå holder jeg på å sovne igjen..*sukk*

Enten eller altså....

Skrevet

he he, stemmer vel det at søvn avler søvn...

er liksom utrulig syns jeg å sove til tolv også kanskje i ni tida er jeg klar for senga...men prøver å vente noen timer;) har kanskje blundet litt gjennom dagen og..

Skrevet

Er enormt trøtt så skriver under på denne jeg også. Har en jente på 15 mnd som vokner i 6 tida (mellom 5 og halv 7). Får av og til tatt meg en kvil i løpet av dagen men nå som hun har fri fra barnehagen blir det ikke så ofte. Er bare i uke 31 enda og jammen godt hun skal i barnehagen igjen når jeg er i uke 34. Jobber som lærer så skal heldigvis ikke på jobb igjen før permisjonen begynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...