Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 ... hadde du noen spesiell grunn til å kjøpe deg en mobiltelefon? Jeg kjøpte min fordi jeg hadde funnet ut at det var et UTMERKET redskap for flørting *le meg ihjel*. Og for å være ærlig - hadde det ikke vært for den hadde jeg ikke vært gift med ham jeg er gift med i dag ) Så jeg er glad i telefonen min, jeg *sukk*
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg kjøpte min fordi jeg plutselig så behovet, og fordi jeg visste jeg skulle ut på kjøretur (150 mil) den sommeren. Synes nå at mobil er et MUST for lange bilturer. Føler meg veldig mye tryggere med mobilen på tur, enn uten.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Pøh dårlig grunn nå mener jeg men synes ikke det for 9 år siden. Da skaffet jeg meg den fordi alle andre hadde mobil. Jeg synes virkelig at mobiltelefoner er for tilgjengelig for alle nå. Og barn har da vel virkelig ikke mer bruk for mobil nå enn for 15- 20 år siden da ikke alle hadde mobil.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Fordi alle venninne mine maste på meg og jeg begynte å føle meg utenfor fordi de sendte sms til hverandre og naturlig nok aldri til meg siden jeg ikke hadde telefon. Ble rett og slett litt presset og gav etter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Fordi så mange hadde (var slett ikke mer enn 4-5 i klassen på 20) Og fordi jeg ville ha litt privatliv, hadde veldig strenge foreldre. Og litt fordi han jeg var sammen med var i militæret og det var jo en grei måte å holde kontakt på =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå