UpsyDaisy Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Mannen min er så kjedelig kledd. Har så lyst til å kjøpe noe nytt til ham, men jeg vet liksom ikke hva som er in og hva han vil kle... Noen som har noe forslag? Hva synes dere er pent/ tøft på en mann. Han er 175 høy, bred over skuldrene og litt for korte ben;) MEN en veldig kjekk mann altså!
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Ta han med deg på en klesbutikk, og prøv ivei foran et stort speil. =o) Han bør jo like klærne selv,også. Jeg er gift med en mann som gjerne går i utmalte snekkerbukser...(frysninger)...og jeg ønsker av hele mitt hjerte å forandre han, men det tar tid!
mathildas_mamma Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det kommer jo litt an på om han er hettegensertype, rocka eller litt finere i klesveien Det jeg synes er veldig fint på bredskuldrede menn er cardigan eller en lett genser (ensfarget) og en rett bukse. Når han er liten så ville jeg evt valgt en litt smalere bukse, ikke de som er baggy. De er så sæggete i baken, og da ser man enda kortere ut i beina Dersom du tenker en litt kulere stil kan du jo kjøpe noen tøffe t-shirt som er litt smalere enn normalt, i en kul farge, og kanskje en røff skinnjakke til Eller kortermede skjorter (menn elsker det!! men litt "utgått" på dato i år da) Puh, har jobbet altfor lenge i herrebutikk, glad jeg er ferdig Menn er en kresen rase!!
UpsyDaisy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Menn er en veldig kresen rase, og verre er det når fruen også er kresen;) Vil ikke smale bukser gjøre at han vil virke enda mer bredskuldra? Vet du om et jeansmerke som har fine bukser?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 har det samme med min.... men nå er ikke jeg noe flink heller da... men kjøpte en ganske mørk ola bukse... fikk veldig fin rumpe i den.. ;o), så kortarma skjorte, stripete...grå, svart og kvit tror jeg... så prikken over i`n var kvitt belte... han fikk litt hetta, men det var kjempe fint... jeg synes hettegenser på gutter er kjempe fint til hverdags, men dessverre så kler rett og slett ikke sambo hettegenser... det andre var han på fest med da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå