Gå til innhold

når begynte symptomene deres og komme for fullt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg satte inn et embryo for to uker siden og er da 4uker på vei, (icsi)symptomene kommer og går og er ganske svake til tider,,men det er jo tidlig da. har litt ømme pupper og litt stikkinger og noen ganger når jeg reiser meg opp rykker det til i lysken. ellers så er det det svingende humøret som er mest fremtredende,er helt sprø innimellom,he he. også kan jeg plutselig bli trøtt,men ikke så ofte,,,,,det første tegnet jeg fikk på at jeg tenkte jeg kanskje hadde blitt gravid var veldig vondt i korsryggen faktisk, men som sagt lite symptomer innimellom og da blir jeg jo litt hysterisk,men prøver og la vær for det er veldig tidlig, og mange vet jo ikke at de er gravide engang så tidlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke allverdens med symptomer, men har vel hatt litt ømme pupper og måtte oftere på do fra starten av. Var vel rundt 4,5 uker når jeg testet positivt. Hadde litt humørsvingninger i starten, men det har visst godt over. Ellers er jeg bare trøtt, og det blir værre og værre.. Er i uke 9.

Skrevet

Testet også positivt i går. Blir utrolig trett til tider. Også litt kvalm av og til, litt på formiddagen og litt på kvelden. Har også hatt litt småvond i magen i dag- håper det bare er pga endringene som er i gang.

Synes egentlig det er utrolig tidlig med symptoner!! Men takker og bukker for de jeg får- graviditeten blir litt mer virkelig da(:

Skrevet

Det første symptomet var ømme pupper og dette fikk jeg vel da jeg var 4 uker på vei. Dette og stikninger i livmoren var hovedtegnene fram til 5+4. Da kom kvalmen og den er her virkelig enda. Er 6+5 i dag. Masse kvalm, ømme pupper og treig i magen nå. Så nyt tiden uten mye symptomer for plutselig er de der for fullt.

Gjest ღgulleღ
Skrevet

En uke før ikm følte jeg meg dårlig i flere dager, da ante jeg ikke at jeg var gravid. Var veldig sliten og gretten. Nå har jeg en del mensmurringer og stikkninger (innimellom), ellers er brystvortene utrolig ømme, og jeg er veldig sulten. Er bare 4+4 i dag.

Skrevet

Er rundt 5 uker på vei nå og sliter med kvalme som kommer og går, er sliten, vonde pupper og har mye hodepine...

Regner med i hvert fall kvalmen kommer til å bli enda verre om et par uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...