millus Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Har dere også dette? Trøttheten har bedret seg litt denne uka men hode mitt er dritvondt, hele tiden fra morgen til kveld, og har vert slik siden starten av forrige uke......... Hadde ikke dette så masse i forrige svangerskap, har noen dette? Bruker briller, drikker nok væske, er i aktivitet ute og inne, trener og går turer, men hva jeg enn gjør blir det ikke borte, bare værre, blir gal jeg. Orker ikke å gjøre noe i huset for da dundrer det i vei på toppen. Har ikke hatt migrene heller. Har måttet ty til paracet flerer ganger alt. Huff! Masse syting her, men blir litt frustrert......
timea Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 unngå paracet og drikk masse vann med engang det hjelper og er mye bedre til deg og fosteret
millus Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Takk for tipset:) Har prøvd dette i flere dager nå men det funker ikke, og det verker hele tiden fra jeg legger meg til jeg sovner, og når jegvåkner. Får problem med å sove pga dette, og våkner om natta av at det verker. Blir verre.... Er dette normalt svangerskapsproblem? Huff, nesten så vondt at det er latterlig:) Dette er ikke vanlig hodemurring, ligger rett ut nå, spyr nesten snart pga at det verker sånn....... Ja ja. Har forresten fått beskjed av lege at det ikke gjør noe å ta paracet, men prøver så godt jeg kan å la vær. Godt det er ferie nå
Heidi med to gutter + spire Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei:) Har akkurat det samme som deg! og hadde det desverre slik i første svangerskap også! er til tider så vondt at jeg må legge meg i ett mørkt rom; og prøve å sove det bort! Må av og til ty til paracet også! sist gang; trodde legen det var svangerskaps migrene! Hvor i hodet har du vondt da? hos meg sitter det i pannen;og ned ved nesen og i øynene! hjelper av og til og masere tinningene! er skikkelig kjedelig å ha så vondt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå