Gå til innhold

Sinnsyyyyyyyyyyykt vondt i hue!!!!!!!!!


millus

Anbefalte innlegg

Har dere også dette? Trøttheten har bedret seg litt denne uka men hode mitt er dritvondt, hele tiden fra morgen til kveld, og har vert slik siden starten av forrige uke......... Hadde ikke dette så masse i forrige svangerskap, har noen dette? Bruker briller, dirkker nok væske, er i aktivitet ute og inne, trener og går turer, men hva jeg gjør blir det ikke borte, bare værre, blir gal jeg. Orker ikke å gjøre noe i huset for da dundrer det i vei på toppen. Har ikke hatt migrene heller. Har måttet ty til paracet flerer ganger alt. Huff! Masse syting her, men blir litt frustrert......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit veldig godt åssen det ja, og man blir utrolig sliten av det! Helt forferdelig grusomt! Kjennes ut som hele hue skal eksplodere! :(

Har hatt det er par dager nå, men så har det gitt seg igjen... gjør ikke noe spes enn å drikke masse vann og ta det med ro, tar smertestillende innimellom jeg også.

Hadde svangerskapsmigrene i mitt første svangerskap, da var det så vondt at jeg bare lå og kastet opp i flere dager... :(

Er vel ikke noe å gjøre med det tror jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk........ Det var godt å høre at det finnes andre med dette........... Er virkelig ikke som vanlig hodepine, har problem med å sovne og våkner av at jeg har vondt. Merker at jeg nesten kan spy av den verkinga i dag, blir verre.... Svangerskapsmigrene, det har jeg ikke hørt om, og det hørtes ikke særlig behaglig ut. Håper du slipper å få det denne gangen Nica....... Men takk for mld. godt å høre at andre har vært borti lignende:)

ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...