Gå til innhold

ca hvor mye koster barnehageplass 2 dager i uka ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror mini trenger noen lekekompiser.. han har villt mye energi om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000-1200 kr tror jeg. Full plass koster ca 2300 kr her, så jeg renger med å betale ca 1000. Skal ha poden (som også heter Martin :o)) i bhg 2 dager i uka fra august av, og gleeeder meg... :)

Det kjipe med å ha han i bhg 2 dager i uka, er at vi mister 2000 kr i kontantstøtte... I tillegg til at vi må betale bhg..

Skrevet

takk takk:) men mister vel ikke 2000. er det ikke 1900 utbetalt med bh.plass mellom 9 og 16 timer tro...artig at din å heter martin da!

Skrevet

jeg får utbetalt 1321 kr fordi han har fått plass i en bhg som har åpent 10 timer hver dag.. Men har egentlig ikke sååå mye å si for oss, siden han blir 3 år i desember, og vi da mister kontantstøtta uansett.

Men det stemmer det som du skriver, 9-16 timer i uka gir 1900 kr utbetalt. Så dersom han får deltidsplass, f.eks 6 timer 2 ganger i uka, så får du 1900 kr.

Skrevet

Barnehageplass mellom 9 0g 16 timer er ikke 2 dager, det er 1 dag i uken.

Hos oss regner de 9 timer pr dag, det er så lenge barnet har lov å være i barnehagen pr dag. Det vil da si 18 timer på 2 dager og du kommer over den grensen på 16 timer.

Vi har halv plass, altså 3 dager den ene uken og 2 dager neste. Betaler 1650 inkludert lunsj og frukt til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...