Gå til innhold

avvenning om natta:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI skal snart begynne med det og tips tas i mot med takk:)

Det vi vet er jo at pappan bør avvenne, så det ikke "lukter" mat- men er det noe mere man bør tenkte på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ingen ting om mamman er der også. Da slipper babyen å føle at h*n mister både mamma og puppen. Jeg ville gjort det slik at mamma tok på seg en nyvasket t-skjorte (som ikke lukter melk) og var med på å trøste. Det er jo gjerne noen babyer som roer seg best hos far for han lukter ikke melk, men det er også noen som roer seg best hos mor. Men dette merker jo dere.

Hadde ikke latt babyen ligge alene og gråte hvertfall, ville kost og trøstet så godt som mulig.

Lykke til! =)

Skrevet

Begynte med nattavvenning natt til i dag. Jeg som måtte ta det. Tok på meg en skjorte slik at jeg kunne ta han over i min seng å roe han og gav han vann på flaske. Han prøvde å alt for å få pupp,men tilslutt tokhan flasken med vann og så sovnet han. Og da kunne jeg som vanlig legge han over i sin egen seng. Da han våknet igjen litt over 4 hentet jeg han igjen å prøvde med flasken. Men da begynte jeg å lekke gjennom klærne så ga han. Han lå da å spiste i 45 min, så la jeg han tilbake i sengen hvor han sov tre timer til. Gikk bedre enn forventet siden det var første natten.

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...