C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvor kjøpe dette? Må vel ha med det på sykehuset? Tar dere med ammeinnlegg også da?
togutter-08og10 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Har ikke tenkt å kjøpe egne topper for amming, mulig en ammesinglett bare. Har kjøpt to ammebh og to sett ammeinnleg i ull fra nøstebarn, disse blir med på sykehuset.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Ok! Det er jo veldig dyrt, ihvertfall Boob har jeg sett. Så man trenger kanskje ikke nødvendigvis å ha egne ammetopper. Bare tenkte det kunne være greit hvis man ikke vil brette opp eller dra ned så alt annet syns (når man er på offentlig sted). Vet ikke hvordan det funker jeg Aldri gjort det før så.
Tropisk Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei, Jeg fant fine og billige ammetopper på H/M. To singleter (som også går an å sove i) til 129,- pr. stk Og to litt finere topper i deilig økologisk bomull til 159,- pr stk. Synes det er greit å bruke ammetopper når jeg ammer blant folk. Og itillegg var toppene veldig gode å ha på! Anbefales!
*Stjernesmell* Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Jeg fant også noen fine ammetopper, både singleter og gensere, i økologisk bomull på H&M til ca 100-lappen og under, halv pris.
*Stjernesmell* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har også pakket ammeinnlegg med i sykehusbagen, ja. Tror det er lurt. :-)
Makko med to små gutter Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Alt jeg fant på HM var enten stripete eller blomstrete :-( Alle butikkene her har jo slutta med mammaklær...
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2008 Takk for gode tips Tenkte det var greit med ammetopp når man er ute blant folk ja! Må på H&M etterhvert jeg da.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har kjøpt to stk Boob ammetopper. De er dyre...men jeg får ikke plass til nussene mine i H&M ammetoppene :-O Siden jeg har litt størrelse på dem, vil jeg i alle fall ha ammetopper, for å ikke blende folk med synet av dem. Har også funnet to fine Mamalicious ammetopper, og den ene kostet 129,- og den andre 200,- så det var ikke så verst!!
Makko med to små gutter Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Bimsevimsen-Høygravid :-) hvor fant du de to Mamalicious ammetoppene?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2008 Ja Bimsevimsen-Høygravid...Hvor, hvor, hvor ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå