Gå til innhold

Ammetopp/t-shirt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpe dette? Må vel ha med det på sykehuset? Tar dere med ammeinnlegg også da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt å kjøpe egne topper for amming, mulig en ammesinglett bare. Har kjøpt to ammebh og to sett ammeinnleg i ull fra nøstebarn, disse blir med på sykehuset.

Skrevet

Ok! Det er jo veldig dyrt, ihvertfall Boob har jeg sett. Så man trenger kanskje ikke nødvendigvis å ha egne ammetopper. Bare tenkte det kunne være greit hvis man ikke vil brette opp eller dra ned så alt annet syns (når man er på offentlig sted). Vet ikke hvordan det funker jeg ;) Aldri gjort det før så.

Skrevet

Hei,

Jeg fant fine og billige ammetopper på H/M.

To singleter (som også går an å sove i) til 129,- pr. stk

Og to litt finere topper i deilig økologisk bomull til 159,- pr stk.

Synes det er greit å bruke ammetopper når jeg ammer blant folk. Og itillegg var toppene veldig gode å ha på! Anbefales!

Skrevet

Jeg fant også noen fine ammetopper, både singleter og gensere, i økologisk bomull på H&M til ca 100-lappen og under, halv pris.

Skrevet

Jeg har også pakket ammeinnlegg med i sykehusbagen, ja. Tror det er lurt. :-)

Skrevet

Alt jeg fant på HM var enten stripete eller blomstrete :-( Alle butikkene her har jo slutta med mammaklær...

Skrevet

Takk for gode tips ;)

Tenkte det var greit med ammetopp når man er ute blant folk ja!

Må på H&M etterhvert jeg da.

Skrevet

Jeg har kjøpt to stk Boob ammetopper. De er dyre...men jeg får ikke plass til nussene mine i H&M ammetoppene :-O

Siden jeg har litt størrelse på dem, vil jeg i alle fall ha ammetopper, for å ikke blende folk med synet av dem. Har også funnet to fine Mamalicious ammetopper, og den ene kostet 129,- og den andre 200,- så det var ikke så verst!!

Skrevet

Bimsevimsen-Høygravid :-) hvor fant du de to Mamalicious ammetoppene?

Skrevet

Ja Bimsevimsen-Høygravid...Hvor, hvor, hvor ;)?

Skrevet

Her i byen har de ammetoppene på Exit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...