UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Har lagt ut min første finn annonse =P Er jo for gærn`t å kaste det... http://www.finn.no/finn/preview/popup?finnkode=14012487
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 kommer opp systemfeil på den siden
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Ok, kanskje bare jeg som får den opp da...den var ikke godkjent ennå(ellerno), så var vel bare en forhåndsvisning.
Zitro Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Fikk den opp jeg, me kun når jeg kopierte inn koden. men helt ærlig tror jeg ikke du får noe særlig... vil tro sånt er vanskelig å selge...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Ja, tenkte kanskje det...jaja, får bare vente å se - folk får jo solgt de utroligste ting på nett virker det som. Og om noen vil gi litt for det og komme å hente det slipper jeg jo å kvitte meg med det på andre måter =)
It's all about me Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 For å i det hele tatt få solgt det så burde du ta bedre bilder. Ikek alt i en mølje, men flere hvor de ser litt finere og dyrere ut. En annen ting er at det står ingenting om hvilke merker de er, det er jo stor forskjell på noen billige fra Europris og dyrere fra Glassmagasinet f.eks. Sånn som det er nå tror jeg du har kastet 25,- ut av vinduet....
It's all about me Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Greit å også skrive om de er nye eller hvor lenge de er brukt.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2008 Sant nok =P Bare jeg som blei litt ivrig når jeg først fant det ut her...pleier til og med å reagere på "uryddige" bilder på andre annonser selv... MEN: bildene kan jeg jo endre, slik jeg forstod det =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2008 Nå har jeg lagt ut ordentlige bilder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå