Gå til innhold

Vil ha gravidmage nåååå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 16 og ser fortsatt ikke gravid ut....jeg gleder meg sånn til å strutte stolt rundt med magen og ikke bare gå å se småfeit ut...%%%###""666/&%&¤%&4!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få litt av meg.. Min står rett ut og folk tror jeg nesten er dags ventende:) Er 24 uker.. Men din mage kommer nok gansge snart den skal du se:)

Skrevet

ja kunneha fått litt av meg oxo min mage vises og det syns jeg er litt for tildig siden jeg er 14 uker men legen min sier at det er vist normalt siden jeg nesten nettopp har født.....

Skrevet

Er i uke 18, og man skal kjenne meg rimelig godt for og ikke tro jeg bare er blitt småfeit! :P Utrolig irriteende!!!! Kan se folk legger merke til det, men har ikke fått gravidmage nok til at folk tør å spørre enda..

Skrevet

Samme problemet her, er i uke 16 og har fortsatt liten mage. Skal på ultralyd på torsdag, så da får jeg i alle fall sjekke hvordan det står til med den lille :))

Skrevet

Er akkurat som deg, i uke 16 og småfeit....Har vært en del kvalm, og vært nødt til å spise hver 1-2 time for å holde kvalmen i sjakk. I tillegg har jeg ikke vært i form til å trene siste 2-3 månedene, og føler meg skikkelig dvask. Har nok lagt på meg 2-3 kg allerede...Buksene begynner å bli for trange, men fremdeles ser det bare ut som flesk:-(

Er litt gøyere med gravid-mage, i alle fall noen måneder før den begynner å bli alt for stor, og bare blir i veien. Da lengter man tilbake til sin normale kropp selv med litt ekstra kilo :-)

Skrevet

noen er som regel "småfeite" en stund før magen plutselig popper ut. Min kom for alvor nå. Jeg er i uke 25, og i løpet av siste uken har den plutelig est ut. Så nå ser jeg gravid ut! :)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg er 24uker jeg...og har såvidt en liten kul:-)

Skrevet

Magen min begynte aa komme omtrent i uke 16-17 (bim 17-18), saa forhaapentligvis er din like rundt hjoernet! Naa er jeg 23+5, og det visese godt at jeg er gravid, for aa si det saann - noe jeg er veldig fornoeyd med. Synes magen min er kjempefin som den er - men den blir nok myyye stoerre etterhvert, og da kommer jeg vel sikkert til aa oenske den langt pokker i vold naar foedselen naermer seg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...