Giinaღ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Trodde det skulle begynne å gå over snart, jeg... Er både trøttere og mer uggen enn jeg har vært til nå. Hva med dere andre?
edvina har fått en gutt Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 er 11+2 dager i dag, og har hatt mitt værste døgn til nå. Sovnet kl 1800 i går men har våknet 5 ganger i natt og vært elendig. Var elendig helt til lunsj tider i dag, nå er jeg litt bedre. Tar visst aldri slutt denne kvalmen... Har funnet noe som hjelper cola vannis !
drømme mamma Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 hei på deg.jeg har en sønn nå på ti år og når jeg var rundt 6 til 12 uker var jeg så trøtt at jeg sovnet når og hvor som helst.dette vil gå over og du vil da få litt "hyper"overskudd. jeg har også en jente på ni år men med henne var jeg ikke trøtt i det hele tatt.jeg er i dag en av prøverne som har prøvd nå i ett år.lykke til med nurket og sov når du trenger det.
småsmurf Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Er i uke 9 jeg, heldigvis ikke kvalm, men er forferdelig trøtt.. Hadde et par dager der jeg følte at jeg ble bedre, men der tok jeg jammen meg feil.. Gjesper hele dagen, er sliten og har bare lysst å sove, sove og sove. Planen er å legge meg klokka 8 ikveld! Må jo på jobb, så får sove på forhånd..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 jeg er 10+4og er også mer trøtt. eneste jeg er glad for er at jeg er ikke så kvalm lengre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå