Tussebass Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er sammen med ei skjønn kvinne som er i 12 uke. Etter at vi ble gravide har ikke sex lysten til partneren min dabba av , vi plannlegger , men når vi skal kose oss er det alltid noe, kvalm,vondt i magen,trøtt og sliten. Nå er det 0 sex bakterie kur som varer i 5 dager , men det får vi holde ut. Dama synes hun er fæl , med kviser og bilring , mens jeg synes hun er sexsiere en noen sinne , men det tror hun ikke på. Å prøve på noe spontant går ikke for da skal hun dusje. Men en får holde ut for Nurket sin skyld.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 kjenner jeg blir litt provosert! syns du ikke selv at det er litt egoistisk at du sutrer over at det blir lite sex? Man er faktisk sliten og kvalm o.l. når man går gravid, mange er i alle fall det! Er sånn her i huset nå også og mannen har kommentert at vi har mye mindre sex nå men han sa også at han skjønner det godt og at det ikke gjør han noe for en periode. jeg har hatt "halvgode" kvelder hvor formen har vært bedre men ikke helt bra da har vi hatt sex et par ganger men nå når jeg "tilbyr" dette sier mannen min at han ikke vil det fordi han vet jeg bare gjør det for å være snill mot han noe jeg absolutt ikke har noe imot men jeg orker rett og slett ikke mer akkurat nå... Ville du hatt sex med dama di om du vet at det ikke gir noe godt for henne i denne perioden? jeg syns du heller skal være der for henne på e måte som hun faktisk trenger nå. Godt du vil holde ut for nurkets skyld, men jeg syns det er en selvfølge!!!
Trollkatt Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det er jo ikke rart du er frustrert når du synes hun er mer sexy enn noensinne. Men snart går nok de verste plagene hennes over, og mange får ekstra stor sexlyst når de kommer over den første, tyngste perioden. Da forsvinner gjerne kvalmen, puppene slutter å være ømme, man får tilbake energien osv. Synes ikke du er så fryktelig egoistisk, du vet jo ikke hvordan det er å være gravid. Synes det er kjempefint at du har lyst på dama di selv om hun er i dårlig form og føler seg tjukk og kvisete. Bra at du ikke presser henne, men at du holder ut. Ikke mas, da blir det bare verre. Vær tålmodig, så blir det sikkert noe på deg etter hvert
Makko med to små gutter Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Må bare beklage, det er ikke sikkert det blir noe bedre. Jeg hadde omtrent en uke fra jeg slutta å være kvalm og spy til jeg fikk bekkenløsning... -Og ja det er frustrende for oss kvinner og! Sex har iallfall vært en viktig del av vårt samliv før. Skjønner godt at du blir frustrert. -Fortsett og fortell henne hvor sexy hun er (det er kjekt å høre selvom man kanskje ikke blir så kåt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå