Havhesten Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Fant lite skateboard på claes ohlsson til 50 kr og kunne ikke dy meg. Men, hva synes dere om å la (snart) 4-åringen prøve? Selvfølgelig med hjelm og beskyttelsesutstyr? Må jo være bra for oppøving av balanse og motorikk? Mottar gjerne synspunkter!
pandabjørn Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det hadde jeg aldri kjøpt til gutten min! det er alt for tidlig å la de små prøve seg på skateboard selv om man har hjelm og beskyttelse! man kan jo knekke armer og ben fordet er nå min mening....
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Eh....Pandabjørn: Jeg går ut fra at gutten din da verken klatrer i trær eller får lov til å sykle? Brekke armer og bein er ikke "forbeholdt" kun visse aktiviteter... Til HI: Ja, kjør i vei! ) Hvis han er interessert, så må det jo være kjempegøy for han, la han prøve - med hjelm og beskyttere her og der ) Hilsen kone til oldboys-skater (regner med jentene her kanskje blir introdusert for et skateboard eller to etter hvert - hvis de har lyst til å prøve da).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 regner med at hun som var så negativ ikke har barn som feks går på skøyter eller sitter på spark om vinteren! hehe. det er nemlig sinsvakt farlig. hehehe.
solli1 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 min på 2,5 år har å leker seg med.....ennå i live!
pandabjørn Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 jeg har en gutt som er 2år og 3 mnd så det er nok mange år til han skal prøve på det hehe men herregud for noen spydige kommentarer jeg får! jeg sa bare min mening så hagler det inn både det ene og det andre er ikke det lov å ha sine egene meninger uten å få spydige kommentarer tilbake??????????
pandabjørn Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 klatrer i trær er han for liten til, men han klatrer på klatrestativ i bhg !
trippeltopp Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Hvorfor ikke? Min lille pjokk skal også få prøve seg når han er i den alderen. Det er jo toppers for balansetrening og kroppsbeherskelse! Jeg jobber i barnehage og en av guttene (nå fem år) skater masse. Han er ordentlig god og det er jo så gøy! Skjønner ikke problemet. Barn slår seg - og litt blåmerker og skrubbsår hører nå barndommen til mener jeg. Så lenge du har god beskyttelse på han, som du skriver at du selvsagt vil ha, ser jeg ikke noe problem. Høres kanskje rart ut, men pappa sier nå at de gangene jeg kom hjem med skrubbsår på knærne og blåmerker både her og der, var de gangene jeg hadde aller mest å fortelle. Da hadde jeg hatt det sååå gøy! Jeg var en villstyring da, men likevel.. Og jeg hadde ikke skatebord (før jeg ble litt eldre) - og jeg fant da andre måter å slå meg på likevel. Nei, kjør på. Sikkert kjempegøy for han!!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Det hadde jeg glatt kjøpt til min, med korrekt beskyttelsesutstyr - som du også sier. Skjønner ikke hva som skal være så utrolig farlig med det i forrhold til andre ting en firåring gjør?(refererer til det første svaret du fikk...)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Da bør du lese DITT svar en gang til, svarene du fikk matchet bare ditt innlegg med bastante meninger og utropstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå