Gå til innhold

Jeg griner


sol09

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på privat UL. Har hatt litt småblødninger og var litt stresset pga det, samtidig som jeg har følt meg gravid... OG:::: jeg fikk se et lite foster, og et hjertet som slo, men... fosteret var ikke stort nok og utviklet seg ikke som det skulle. Så ut som jeg var 6 uker på vei, men jeg er 9. Resten rundt som plommen og livmoren vokste.. så legen håpet på at kroppen ville støte det ut selv. skal tilbake i neste uke, hvis det fortsatt ikke har skjedd noe må jeg ta en framprovosert abort på sykehuset. Jeg ble kjempelei meg... og livredd... nå håper jeg bare på at jeg skal fossblø sånn at jeg slipper narkose og sånn.... Snuffs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff dette var triste greier....men tenk på det sånn at det er naturens gang som ordner opp....det går nok bedre neste gang :-) Lykke til...håper du slipper abort på sykehuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var utrolig trist å høre. Men hjertet slo jo???? Hmm var han sikker på at det kom til å gå dårlig? Har du blødd lenge eller?

 

jeg var selv på ul i går. Trodde jeg var 6+4 , men legen satt meg nesten en uke tilbake. Enda jeg vet akkurat når jeg hadde el. Han mente alt så ok ut, og hjertet slo. Men når jeg leser det du har skrevet nå blir jeg litt bekymret. Har ikke blødd noe da men,,,

 

 

uansett håper det går ok med deg, og føler virkelig med deg. Har selv mistet en gang og vet hvor kjipt det er. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hjertet slo. Jeg skal tilbake neste uke.. For å se... Men det er jo utrolig kjipt hvis det fortsatt er liv der inne og gå og avslutte det selv.. Men hun mente det var feil der inne....Siden fosteret var så lite.. og resten rundt stort. Kromosomfeil antagelig.. Men jeg skjønner ikke noe... Jeg har også mistet en gang før.. Men har en gutt på rett over 2 år, så det kan jo gå bra også. Annenhver gang. Blødninen var visst ingenting å bry seg om, så forstår ikke hvordan dette henger sammen. Jeg velger å fortrenge det... Men det er tungt.. Spesielt når jeg har sett hjertet slå også er det kun 3,5 uker til jeg vil være 12 uker på vei. Leser med skrekk og gru om aborter, narkose og utskrapingÅ være gravid nå er jo bare dritt. Brystene er hovne og store, jeg er småkvalm--- men det er jo ingenting å glede seg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha fått en "second opinion" på den der jeg. Mennesker har tatt feil før. Vil ikke gi deg falske forhåpninger eller noe, men siden hjertet slo, ville jeg ha gått på ul et sted til før jeg bestemte meg for noe!

 

Føler veldig med deg!

Håper du får en avklaring snart så du slipper å gå sånn " på vent" mye lengre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det der hørtes litt rart ut. sitter med noe av det samme selv. var på ul for en uke siden og var da 6.3 men legen mente jeg var fire fem og ikke seks. for det var for lite. men hjertet slo og tenkte med meg selv at legen må ta feil. fosterets hjerte slår i uke fire, men da mente jo legen at fosteret var i uke to tre og det stemmer ikke!!!? var på ul. med siste mann og legen sa 5 og jeg var 8, han brukte laaaang tid for å finne den riktige str. men skal tilbake t mandagen så da får vi se.

jeg ville også hørt med flere hadde jeg vært deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...