Gå til innhold

Slimproppen..


NinaKristin*ENDELIG*

Anbefalte innlegg

min er gått :P kom bare litt slim da ikke en hel klump hehe

Har hatt sterke kynnere siden søndag og litt murringer i dag tidli..

Har hørt det kan gå hele to uker til det skjer noe, men har noen av dere født samme dag som slimproppen gik?

 

Og hvordan starta det da?

 

Tenkte jeg skulle vaske leiligheten nå hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skuffe deg, men min gikk for to uker siden i dag... Og gjett hva som skjedde et par-tre dager etterpå? Til og med de kraftige kynnerne stoppet opp... Nå er jeg "bare" 38+4 i dag, men ting kan altså likevel ta tid. Men jeg har også en venninne som fikk sønnen sin fem timer etter at proppen gikk, så det er håp ;) (Merker jeg er litt snurt for at den ikke varslet noe som helst her i gården...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ikke skuffa, hvet det kan gå leeenge til enda :P

Det kommer nok hos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet min for 2 uker siden faktisk snart tre. når jeg var på sykehuset mandag forrige uke var de sikre på at jeg ville føde i løpet av forrige uke men det gjorde jeg ikke. har rier med de er ikke sterke nok. nå er jeg lei. men tror fortsatt det kan ta tid, selv om vondtene tar seg opp. og i dag har det vært veeeeldig vondt. har 2 cm åpning å er moden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35+5 nå - termin 10.august, og i går gikk slimproppen.

Er litt betryggende å vite at det kan ta et par uker til da, føler at jeg skal ha litt ferie og kose meg og slappe av litt før lille kommer!

Men det er ikke anbefalt å bade nå, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmor sa til meg at jeg måtte holde meg unna offentlige bad og utebading etter jeg mistet slimproppen, pga infeksjonsfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mistet slimproppen min.. Har 5 dager til termin. Jeg håper ikke at jeg går 14 dager over termin... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har SÅ mye å si, noen merker vel ikke at den går - eller den går sammen med fostervannet.

Har du termin i morgen Cindy84??

Lykke til, håper også at du slipper å gå 14 dager over termin! Det er noe jeg håper å unngå også! Har ikke skjedd noe mer her - men er jo lenge til min termin da så... :P

Kanskje jeg skal tvinge mannen til litt action på soverommet...?:D

Men nå, vaske huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gikk den når jeg hadde 5 cm åpning og var i fødsel. Denne gangen gikk den to døgn før tulla var født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...