Gå til innhold

Yay! I`m back:o))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått orden på pc og nett...så nå er jeg tilbake:o) Skjedd noe action siden sist? ;o) Mange nye her inne eller mange som har skiftet nick? Syns det var mange nye nick her inne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa! Hvordan går det med dere? Nærmer seg 1. årsdag snart vel? Og jobbstart for deg?

Vi har akkurat kommet hjem fra en 3 ukers tur i Tyrkia, skulle bare være 2 uker men storesnuppa ble innlagt på sykehus med blindtarmbetennelse 2 dager før vi egentlig skulle dra. Så sånn er det. :o)

Har forresten skiftet nick før ferien og får ikke skiftet tilbake nå. :o(

Skrevet

Hei vennen:o) Går fint med meg. Ja, nå nærmer det seg 1-årsdag...Milla ble 11 mnd på søndag. *snufs*tiden går så altfor fort:o( Begynner på jobb igjen 1. september...gruer meg...

Deilig med Tyrkia-ferie da...men ikke så kjekt med blindtarmbetennelse...stakkars:o(

Skrevet

Tiden går fort ja, er bare 2 mnd til Sofie blir hele 3 år! Vanvittig! Holder på med bleieslutt nå, gikk kjempefint på ferie, men nå vil hun plutselig ikke tisse på do mer. Jaja, går seg vel til. :o)

Skrevet

Nei, ikke lett med den bleieslutten. Tobias er endelig helt ferdig med bleier. Kom veldig plutselig i grunn. Brukte en stund å venne han til å tisse på do her hjemme. Han nektet å bæsje på do, eller å gå på do i bhg - men så plutselig en dag bæsjet han på do og siden den gang har han vært tørr - både hjemme og i bhg:o) Det er vel 3-4 uker siden nå:o)

Skrevet

Kom plutselig her også. Mens vi var på ferie så ville hun plutselig tisse på do, var kjempeflink. Tisset tom. på flytoalettet. Men når vi kom hjem var det helt stopp, litt frustrerende. Nå har hun begynt på storavdeling i barnehagen,håper hun blir litt inspirert av alle de store barna der. :o)

Skrevet

Ja, det blir hun sikkert. Tobias er blitt så inspirert av de største at han skal stå og tisse, he he:o)

Møttes du og Spetakkel den helgen i Bergen forresten? Var vel akkurat da nettet vårt skapte strøbbel, så jeg hadde ikke mobilnr hennes eller noe...men jeg hadde vel ikke kunne kommet meg ut på kvelden uansett - Milla hang jo på puppen hele tiden:o/

Skrevet

Nei, det passet ikke for henne allikevel. :o(

Men vi hadde en kjempefin tur da, fikk handlet full sommergarderobe til begge ungene. :o)

Skrevet

Det var jo synd.

Høres ut som om dere hadde en fin tur uasett da:o) Vi får satse på å møtes neste gang du kommer til Bergen; o)

Skrevet

Ja, skal ikke se bort i fra at det blir flere turer dit. Mannen min jobber jo for et selskap med kontorer i Bergen. :o)

Skrevet

Det hadde jo vært kjempekoselig:o)

Skrevet

Du nå bare stikke innom hvis du skulle komme denne veien også, hehehe... ;o)

Skrevet

He, he - ja det skal jeg huske på;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...