Gå til innhold

Virkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18+5 idag, har ikke vært på ultralyd, og er førstegangs.

I en ukes tid har jeg kjent liv i magen hver dag, og jeg er ganske så sikker på det der er babyen. Ikke sånne fjær sånn som noen sier, rett og slett svake spark. Igår kveld lå jeg å kjente etter i senga som jeg gjør hver kveld, og da det "sparket" mye på et område stakk jeg ned en finger for å kjenne om jeg kunne kjenne noe (ikke at jeg hadde noen forventninger av det), og så snart jeg hadde stukket fingeren inn fikk jeg et "spark" mot fingeren min med en gang, jeg ble skremt og tok den bort, gjorde det to ganger til og det samme skjedde! Jeg prøvde 4 gangen, men da var det slutt. Kan dette være babyen? Er jo helt merkelig å få "respons", jeg ble skikkelig skremt, på en god måte da :)

Har ikke fått noe spesielt med mage, har veldig slank mage, sånn at man ser hvor livmoren er når jeg ligger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok babyen ja :) jeg kjente det utenpå tidligere enn du er nå når jeg gikk med første så er fullt mulig

Skrevet

Men det er jo så rart :) Hehe..

Det var skikkelig "herslig" på en måte at jeg fikk svar. Hehe.

Men jeg er glad jeg kjenner spark, gruer meg mye til ultralyd, å nå vet jeg at den lille spreller rundt iallefall :)

Skrevet

Hehe det er skikklig rart og spesielt de første gangene, lillegutt svarer også så det holder når man dytter mot magen, pappan syns dette er KJEMPE gøy og poker derfor masse om kvelden når vi legger oss og om morgenen før han drar på jobb sånn i seks tiden når jeg helst vill sove :/ noe som ikke er lett med full poke-krig både invendig og utvendig..hehe

Skrevet

Hehe. Tror jeg hadde blitt fortvila om sambo skulle poke den lille om morgenen slik at det ble fult liv alle veier :P

Uheldigvis lå min sambo å sov igår, men håper han får kjenne det ikveld, eller en annen dag snart. Tror det enda er litt uvirkelig for begge, men skal på ultralyd på torsdag og da tror jeg det går opp et lys for oss :)

Skrevet

Har nesten vurdert sovepose innimellom, men vanskelig å bli sint når det han ligger der og stråler av stolthet..hehe ;)

Ja gled dere til ul det er da det virkelig går opp for dere hva som skjer inni der, iallefall sånn det var for oss :)

Skrevet

skal dere forresten vite kjønnet om der er mulig også?

Skrevet

Ja hvis det er mulig å se kjønnet vil vi vite det av praktiske årsaker, men hvis det ikke synes er det greit, en stor motivasjon under fødsel :)

Men får vi vite det er det kun vi som skal vite det.

Enn dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...