Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Etter mye om og men;) Nå er tid for vielse klart. Kjole under produksjon, klær for brudepike klart, brudesven under veis. Frisør klart, bryllupskake "klart" og den som står for maten.....gjennstår jo litt, men lokale er ledig, må bare få bestillt det:) Så nå kan skuldrene senkes litt, og invitasjonene lages og snart sendes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå