I love my boys Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har tenkt å bytte min strømleverandør til den billigste. Jeg har inngått en avtale med en billig leverandør med et års bindingstid og jeg må betale 990 kr hvis jeg skal sigopp. Nå Fant jeg en billigere leverandør med ingen bindingstid og billigere strøm. Hva syns dere?. Er det lurt å siopp likevel(og betale 990 kr) og gå over til den billigere eller forsette med det?
Kamomille Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 det kommer jo helt ann på hvor lang tid det er igjen på bindingen din, samt hvor mye du sparer på å bytte til ny leverandør. Hvis du sparer mindre enn 990 på å bytte leverandør på den resterende bindingstiden, så er det jo logisk å bytte. dersom du IKKE sparer inn 990 før bindingstiden er gått ut, ville jeg ha ventet
Sivalur Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hvor lenge er det igjen av bindingstiden? Og hvor mye billigere er de som er billigere? Du må jo bare regne ut om du tror du kan spare en tusenlapp eller mer på å bytte nå elller om et halvt år f.eks..
I love my boys Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Avtalen er inngått førrige mnd. Jeg har hatt fjordkraft i utgangspunkt men byttet til Telinett (med bibdingstid og alt) men fant ut at vitel er billigere en Telinet. Både telinett og vitel er nemlig billigere en fjordkraft men vitel er litt billere en telinett. Telinett har årsavgift på 990 kr og vitel har årsavgift 149 kr. på samme produkt. Angrefristen har gått ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå