Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er i uke 26 nå og tenker og bekymrer meg for alt.Er babyen helt stille tror jeg at noe er galt,men sparker han hardt og er urolig ,ja så tror jeg at det er noe galt da også.Flere som har det sånn?.På kvelden blir magen veldig hard.Spesielt lagt oppe.Hva er det?.Er det babyen som ligger langt oppe eller?
Alexandra08 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Eg er også i uke 26, og er veldig engstlig, føler hele tiden at der er noe gale, sjøl om det ikke er det! kanskje det bare er fordi at me er så redde for babyene våres, tenker for mye på det, vil jo alt det beste for de små husk at de har det som regel godt å trygt inni magen magen min er også til tider veldig hard, spesielt på kvelden, og den er veldig myk på måren, dette har bade lege og jordmor sagt er heilt normalt:) det har nok med hvordan babyene ligger!
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Takk for svaret. Trodde det var bare meg som er lettere hysterisk ;-)
AO3 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Kan det vaere kynnere, kanskje? Det er visst vanlig aa faa dem om kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå