Gå til innhold

hvor ofte lager dere dessert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

lager dere dessert o.l. for å overraske barna etter middag på hverdagen da? hva lager dere da?

 

det hender jeg lager sunnere desserter til hverdags, det kan være fruktsalat, smootie, rabarbragrøt o.l... hender også vi spiser litt is etter middag :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så og si aldrig.Er alltid stappmett,så har ikke plass til dessert leikevel.Men etter en stund spiser vi is av og til da...

Skrevet

Nesten aldri. Vi har pinne-is i kjøleskapet om vi har lyst på noe (eller Lille og kjæresten da) eller nå om sommeren så hender det at det blir litt jordbær med fløte. Ellers nesten aldri.

 

 

Skrevet

her blir det aldri! eg lager ikke dessert.. hender vi har is i frysen men eg og sambo er ikke så begeistret for desert og Nora får ikke noe dessert enda uten om fruktmos..

Skrevet

Aldri. Blir mett nok av middagen, så det er smør på flesk, he he

 

Men innimellom, hvis vi orker, så tar vi litt vannmelon eller noe slikt friskt. Spesielt nå på sommeren.

Skrevet

Lager som i å lage selv? *tenke hardt etter...* Ehm... 1-2 ganger i året?

 

Ha dessert som er ferdigkjøpt (is, gele ol) ca 1 gang i måneden vil jeg tro, oftere is om sommeren når det er varmt.

 

Fruktsalat, smoothie osv lager vi aldri til dessert, men som kvelds endel av lunchen el.

Skrevet

Bare til selskap vi lager slikt som kan komme under dessertgruppen som kake.

 

Men sann som nå om sommeren blir det jo lett en skål med jordbær og tilbehør :))

Men det er mer osm kos enn dessert!

Skrevet

Før gjorde jeg det ofte, nå om dagen sjeldnere. Men ca en gang i uken. Da kan det være alt fra fruktsalat, til is med bær eller sjokoladepudding. I jula er riskrem med stort sett hver dag :) Hjemmelaget karamellpudding Mmmm. Vanlig is har vi også da, pinneis.

 

Skrevet

Det har jeg aldri gjort.

 

Ungen får dessert hver dag. Fruktmos;)

Skrevet

 

Dessert er sånn man kjøper på matbutikken. Den ligger i en plastboks med påskriften "Sørlands-is".

 

;o)

Skrevet

Spiser dessert til jul. Hehe, nei av og til is eller noe annet gubben lager til.Men er veldig sjelden.

Blir vel mest hvis vi feirer noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...