Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 ...han var nok for full, for han husker ingenting! Det var en tidlig morgen hvor sønnen vår gråt og gråt, og jeg fant ikke sutten hans. Prøvde flere ganger å vekke mannen min for å få hjelp, men fikk ikke noen reaksjon, så jeg dasket han på armen. Da våknet han og klappet til meg. Han er kjempe lei seg og husker ingenting. Har tilgitt han, men jeg klarer ikke glemme det....hva burde jeg gjøre? Merker jeg trekker meg bort fra han.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Har opplevd dette jeg også:/ tenker ikke så mye på d men d dukker opp en gang i blant. han er litt av en hissipropp til tider. Han husker ikke d alltid når jeg har vekket han så er ofte i søvne. men har fått meg en over kjæften et par ganger ja. Det blir ofte slik når mann opplever det at man ikke helt klarer å slappe av når han er i nærheten. Men tror ikke din mann mente noe vondt med det i det hele tatt. Forklar han va du føler, så forstår han det nokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå