vinter-baby Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg har endelig bikket over hit, 12+1 i dag. Men jeg lurer på en ting.. jeg har helt fram til nå hatt en litt rar/ubehagelig følelse i magen, har liksom kjent at det forgår noe der inne, om dere forstår hva jeg mener Men i går forsvant plutselig denne følelsen, og med den følelsen av å være gravid. Nå kjennes det helt normalt ut, "trykket" har liksom blitt borte. Jeg var på ul for noen dager siden, så er ikke redd for at det er noe galt med fosteret, men lurer bare på om noen har opplevd det samme?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det kan jo være at livmora har kommet over symfysen og derfor har babyen større plass og ikke presser på blæra lenger....
Myra Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Helt vanlig. Har også hatt en periode der jeg ikke følte meg særlig gravid og det var spesielt fra uke 12-13. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg og heller kose deg med lite plager.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde det også slik fra ca uke 12-13. Følte meg plutselig ikke gravid lenger. Er 17+2 idag, og føler meg egentlig ikke så veldig gravid nå heller, hehe. Bortsett fra at magen har poppet skikkelig ut da Tror bare vi skal nyte denne tiden med lite plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå