loffmusa Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 jeg er 34 fullgåtte uker onsdag om ei uke og da reiser vi på en 2 ukers-3 ukers ferie tur. Vi skal til min samboers familie i sogn og fjordane, selv bor vi i telemark. kommer til å pakke en liten sykehus bag i tillfelle noe sku skje. MEN, nå er dt jo sånn at vi skal jo kjenne liv HVER dag og hvis vi ikke gjør dt så ska vi ringe føden,ikke sant?? Har ikke hatt behov for det enda,men om dt sku skje på turen,så lurer jg på hvor i huleste skal jg ringe da? hehe,hjem til telemark,mitt sykehus? Trenger jg å komme på føden for en skjekk er dt langt å reise.. eller dvs,dt GÅR bare IKKE. hva gjør man egentlig?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 du ringer nærmeste sykehus. det er jo fritt valg av sykehus i norge, så du får nok komme inn på sjekk;) god tur
loffmusa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 å ja, dt er dt jo, hehe stemmer dt, fader jeg satt her nå å klødde meg i hue av hvor jg sku ringe, kunne ikke komme på en løsning, nåmmin så bra da, for da ringer jg sykehuset rett nedi bakken, 3 min å gå. å min svigermor jobber der og;) , men hu har ferie da når vi er hos dem:) takk for det Fornøyd:)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 det tar ikke mange tankene i hodet før det går helt rundt nå om dagen..hehe
loffmusa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 nei, det har du rett i. sykm 100% pga bekkenløsning og har dermed goood tid til tenking og da kan dt bli litt kø i hue:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå